Слънчевите лъчи галеха лицето ми, отворих очи и видях Марк който сладко спеше, но не забелязах че той всъщност се правеше че спи. Внезапно той скочи като мечка и започна да ме гъделичка, аз пък в моя самоотбрана започнах да го хапя. Той най-накрая ме пощади и спря с мъчението, косата ми беше рошава а горкия Марк целият беше нахапан...
Той се приближи до лицето ми и ме целуна след което с Дълбок поглед се съзря в мен, обичах когато прави така..
- Ан тази вечер сме на парти. Каза неочаквано той
- Къде ако мога да знам?
- Ще разбереш, сега да ставаме да закусим.
И двамата се облякохме и отидохме в кухнята, докато закусих ме Марк каза че няма да го има няколко часа.
След закуска той излезе а аз отидох в всекидневната, обадих се на Таня да дойде да побъбрим малко.
ГТНМ
С Браян и Сантос отидох ме да видим малката ни фейчка.
- Е Сантос как мина вчера? Попитах докато отивахме към подземието.
- Ще бъда искрен на мен ми хареса но не мога да кажа същото за малката кучка. Отвърна той след което всички се засмяхме.
"Така му се пада на кучият син!"
Слязохме долу Браян отключи вратата и влязохме.
- За бога Сантос добре си се справил. Каза Браян докато гледахме онази измет да лежи на земята.
Затворникът допалзя до краката ми.
- Моля те Марк пощади ме... Молеше се той
- Това е само началото, пожелавам ти късмет.. засмях се
- Сантос от днес нататък това е твоята играчка, постарай се да му съсипеш живота както той го беше направил!
- За мен е чест шефе. Каза той
Обърнах се отново към копелето
- Ще се молиш никога да не се беше забъркал с мен.. казах и излязох от помещението
- Сантос ти остани тук и гледаи всичко да е наред, братя ти ще дойдеш с мен.
" Слушам шефе!" Казаха и двамата.
Двамата излязохме от подземието и се запътих ме към колата, обадиха ми се да отида да огледам новите оръжия който са пристигнали. Стигнахме на локацията, стоката беше невероятна: SAM7K-44, BAR14, Cabot, APC223 pro и още много...
YOU ARE READING
In love with my mafia Stepfather
RomanceТя е само на шест когато родителите и се разделят, Майка и дълго време остава сама със малката Ани. Но един ден тя среща Марк Стеитанс, и ивсичко в живота на Ани се променя... Здравейте, това е първата ми книга и се надявам да ви хареса. Извинявай...