Doğum Anı🥺💘

701 55 45
                                    

Sabah olmuştu ve Ferit uyuyordu bende onu rahatsız etmeden yataktan çıktım ve üstümü değiştim.

Üstümü değiştikten sonra Feritin yanına gittim ve yanağından öptüm.

Seyran="Günaydın Sevgilim."

Ferit="Günaydın Antep Fıstıklarım, hazırlanmışsın."

Seyran="Evet hazırlandım, şimdi sende hazırlan kahvaltıya inelim bide bir yerin falan ağrıyor mu?"

Ferit="Sen yanımda olduktan sonra bir yerim ağırsa bile hissetmem." dedi beni kendine çekip yanağımdan öperek.

Seyran="İyi ki benim Kocamsın."

Ferit="Sen de benim iyi ki Karımsın."dedi yataktan kalkıp üstünü değişmeye giderek.

Ferit üstünü değiştikten sonra kahvaltıya indik.

Ferit="Günaydın herkese."

Seyran="Günaydınn."

Gülgün="Günaydın benim güzel gelinim ve oğlum."

Orhan="Günaydın sizlerede."

İfakat="Günaydın, çocuklar iyi misiniz bir yeriniz ağrıyormu?"

Feritle beraber iyi olduğumuzu dedik ve Halis ağa geldikten sonra  sofraya geçtik, Fuat abiyle Asuman bugün çok mutluydular güzel bir haber vericeklerdi sanırım.

Fuat="Ee dedecim müsadenle Asumanla size güzel bir haber vermek istiyoruz."

Halis="Tabi çocuklar müsade sizin neymiş bu güzel haber?"

F-A="BİZ ANNE BABA OLUYORUZ." dediler herkes o kadar mutlu olmuştu ki ben mutluluktan ağlıyordum, Asuman tedavi alıyordu ve bu tedavinin olumlu sonuç vermesi herkesi mutlu etmişti.

Halis="Öyle güzel haber verdiniz ki çocuklar çok mutluyum 3 tane torunum geliyor benden mutlusu yok şuan tebrik ederim sizi."

Ferit="Ya inanamıyorum ben şimdi amca mı olucam, tebrik ederim."

Fuat="Evet kardeşim amca oluyorsun, teşekkür ederiz." dedi o da sevinç gözyaşlarını akıtarak.

Seyran="Asuman tebrik ederimm, çok mutlu oldum." dedim Asumana sarılarak.

Herkes çok mutluydu Gülgün anne, Orhan baba ve İfakat hanım da tebrik ettikten sonra bizde Feritle odamıza geçtik.

Seyran="Aşırı mutlu oldum Asumanlar için."

Ferit="Bende çok mutlu oldum, şaka gibi amca oluyorum." dedi gülerek.

Seyran="Evet bende yenge oluyorum." dedim bende gülerek.

Biraz zaman geçtikten sonra aklıma bebeklerimiz için bazı malzemeleri almadığımız geldi.

Seyran="Ferit biz bebekler için beşik falan almadık onları unutmuşuz."

Ferit="Aa evet onları unuttuk dışarı çıkıp alalım mı."

Seyran="Olur sevgilim gidelim." her ne kadar o kazadan sonra arabayla gitmek istemesemde binmiştim.

Güzel bir mağazaya gelerek bebekler için beşik ve bazı malzemeler aldıktan sonra eve döndük.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yalı Çapkını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin