UYDURUK MAFYALAR

75 3 2
                                    

Gelelim wattpad sitesinde ki çoğu hikayenin kurgusuna. Çoğunu mafya ile ilgili bir kurgu kaplıyor. Başlıklarına '' Yakışıklı Mafya, Sadist Mafya, Sempatik Mafya'' isimli başlıklar koyarak iyice uyduruk olamazsınız değil mi? Olabiliyormuşsunuz. Gelelim kurguda ki değişmeyen karakterlerimize.

Temiz, edepli, biraz çılgın, hazır bir şekilde lafı yapıştıran çıtı pıtı güzel kızımız vardır. Bu güzel kızımızın başına aile bireyleri yüzünden ya da arkadaşları yüzünden başı belaya girer. Ya da görmemesi gereken bir şey görür ve farkedilir. Kızımız kaçar. Kaçarken birde yakışıklı bir mafyaya rastlamasın mı? Bu yakışıklı mafyamız korkunç biridir ama aradan geçen iki günde kızımıza deli gibi tutulur.

Yakışıklı mafyamız kızı herşeyden korur. Musmutlu hayat sürerler aaa bu da oldu mu hiç? Hemen yakışıklı, sempatik, klas mafyamızın düşanları bu kızı kaçırır. Mafyamız ne eder ne yapar kızımızı bulur. Kızımızın başına kötü olaylar gelir. Kız mafyadan soğur psikolojisi bozulur ve 1. kitap biter.

2. kitap da kızımız nazlanır. Ultra yakışıklı mafyamızla birlikte olmaz. Ama yakışıklı mafyamız birden romantik bir erkeğe dönüşür ve kızla barışır. Sonra evlenirler harika bir vilada yaşarlar. Güzel mi güzel çocukları olur v emutlu son olur.


İşte wattpad sitesindeki çoğu mafya hikayesinde olan olaylar.


Gelelim gerçekte olabilecek olasıklara.

1- Büyük ihtimalle o mafya sizin organlarınızı alıp satar.

2- Büyük ihtimalle sizi satarlar.

3- Size istediğinizi yaptıktan sonra kurşuna dizerler.

4- Akla gelemeyecek kötü olaylar yaşarsınız ama canlı kalırsınız.



Lütfen rica ediyorum bu uyduruk mafya hikayelerimizi 12-13-14 ve altı yaşındaki ergenlerimize okutmayalım. Mazallah başlarına kötü bir şey gelmelerini istemeyiz değil mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WATTPAD HAYALLERİ VS GERÇEKLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin