Bölüm 52

96.2K 4K 958
                                    

ARKADAŞLAR BU AKŞAM BİR DÜĞÜNE GİTMEK ZORUNDA KALMIŞTIM O YÜZDEN YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAYAMADIM .BU AKŞAM YAYINLAMA SÖZÜ VERMİŞTİM VE YAYINLADIM ÇÜNKÜ NE ZAMANDIR YAYINLAYAMIYORDUM .AMA İSTEDİĞİM GİBİ BİR BÖLÜM ÇIKMADI ORTAYA ÇÜNKÜ BEN EĞLENCELİ BİR BÖLÜM YAZMAYI DÜŞÜNÜYORDUM .AMA ARTIK İSTEDİĞİM BÖLÜMÜ DE YENİ BÖLÜM DE YAYINLARIM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM . BU ARADA FOTOĞRAF EMIL NİN SON YERİNDE YAPTIĞI BİR OLAY UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)

Gözlerim ekrana bakmaya devam ederken kapının açılmasıyla arkamdan iki adamın kolumdan tutması bir oldu .Kurtulmak için çırpınırken beni daha da sıkı tutuyorlardı .Odadan çıkardıktan sonra kollarımı bırakıp müdür yardımcısının odasına götürmüşlerdi beni.Hala sinirliydim ve konuşacak gücüm yoktu.Şuan tek istediğim Tomun kafasını kopartmaktı .Kapıdan içeri girdiğimde müdür yardımcısı koltuğunda oturmuş konuşmamı bekliyordu .Gözlerimin içine baktıktan sonra kafasını aşağıya inerek konuşmaya başladı .

-Seni izledim Emıly. Ve gördüklerime inanamadım .

Kaşlarımı çatmış bir şekilde suratına bakıyordum .Hiç bir şey söylememiştim.Bu odadan çıkıp Toma olan nefretimi kusmam lazımdı .Buna ciddi anlamda ihtiyacım vardı .Sinirli bir şekilde konuşmaya başlamıştım .Tabi sesim zor çıkıyordu .

-Tomun yaptıklarını nereden biliyorsunuz ?

Tek kaşını kaldırmış bir şekilde bana bakıyordu .

-Ben her şeyi bilirim Emıly .Dedi sert ses tonuyla .

Alaycı gülümsememi yüzüme yayarak konuşmaya başlamıştım .

-Geleceği görme yeteneğin veya zihin okuma yeteneğin mi var ?

Kaşlarını çatmış bir şekilde baktıktan sonra kapıyı işaret ederek konuşmaya başladı.

-Sanırım artık odana gidip dinlemenin vakti geldi.

Olabildiğince dik durmuştum .Ve saçlarımı arkaya atarak konuşmaya başladım .

-Yeterince dinlendim .Bence artık kendimi göstermenin zamanı geldiğini düşünüyorum .

Deyip konuşmasına izin vermeden odadan çıkmıştım .O kadar sinirliydim ki şuan Bessy karşıma çıksa ayaklarımın altına alarak öldüresiye dövebilirdim.Oda bölümlerine doğru gittiğimde Tomun kapısının önüne gelmiştim.Çalmakla çalmamak arasında kalıyordum.Eğer şuan girersem kavga çıkaracaktım ve herkese Tomun sırrını söyleyecektim .Ama benim elimden bu kadar kolay kurtulamazdı .Ona delicesine acı çektirmek ,süründürmek istiyordum.Kapıya son bir kez bakıp elimi yumruk yaparak sıktım .Sonra da kendi odama gitmek için yürümeye başladım .Bir kaç dakika sonra odaya geldiğimde kapıyı güçlükle açtıktan sonra içeriye girdim .Belinda kimin geldiğini anlamak için kafasını uzattığında beni görüp hızla yanıma gelmişti.

-Bir an hiç gelmeyeceksin sandım .

Ceketimi çıkardıktan sonra salona geçerek konuşmaya başladım .

-Gelmeyecektim zaten.

Televizyonun karşısında ki koltuğa yayılarak oturduktan sonra Belinda da çaprazımda ki koltuğa oturarak konuşmaya başladı .

-Ne demeye çalıştığını anlayamadım .

Gözlerimi hafiften devirdikten sonra televizyona bakarak konuşmaya başladım .

-Tom la bir daha konuşmuyorsun.

Belinda dayanamayıp kahkaha atarak konuşmaya başlamıştı.

-Dael la tekrar konuşuyorsun diye yinemi kavga ettiniz.

Keşke o olsaydı .Ama şuan Tom olan sorunlar o kadar karışıktı ki konuşulunca bile anlaşılmıyordu .O yüzden koltuktan kalkarak yatmak için odaya doğru giderken konuşmaya başladım .

Vampir Okulum #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin