Chapter 13

94 13 21
                                    

Media: blood jutsu

-üçüncü kişiden-

Herkes saldırı ve savunma pozisyonlarını almıştı. "Madara dışında diğerlerinin yaşamasına izin vereceğim. Çünki Saerin için değerli insanlarsınız. Bu yüzden yaşamak istiyorsanız karışmayın" dedi kadın. "Susano'o!" dedi Uchiha etrafını mor bir iskelet sararken. Belindeki kunaiyi çıkardı ve sağ kolunda bileğinden dirsek büküğüne kadar bir kesik açtı.  "Ninpo: Chinofukushū!" dediğinde ise yaradan akan kan şekillenerek etrafında dolanmaya başladı. "Kan jutsusu mu?" diye sordu Hashirama. Kan aniden keskin mızraklar gibi şekillendi. Saerin elini Madara'ya doğrultunca hepsi aynı anda hızla Susano'oya saldırdı. Susano'o parçalarına ayrılınca Madara'nın ağzından küçük bir küfür çıktı. "Katon: gokuka mekkyaku!" Madara büyük ateş dalgasını ona doğru gönderdi. Geçen sefer Saerin bu attağa karşı zayıftı. Bu sefer zarar oranını artırarak yapmıştı. Kadın sadece sağ elini ona doğru gelen alevlere doğrulttu. Bunu yapmasıyla alevlerin hızı arttı ve kadının kolundaki kesiğe doğru akmaya başladı. "Ninpo: hiboshi" diyince Madara'nın ona gönderdiği alevler chakra ve kanla karışarak kadının etrafını sardı. İşaret ve orta parmağını birleştirdi "doton: Mujūryoku!" diyince etrafındaki toprak ve kaya parçaları havalanmaya başladı. Sonra ise o parçaların etrafı kadının alevleri ile kutsandı. İyice havalanmıştı. Sonra ise aniden göktaşı gibi düşmeye başladılar. Bu saldırı köyü yerle bir ede bilirdi bu yüzden Hashirama haraketlendi. Mokuton tekniğini kullanarak göktaşlarını zararsızlaştırdı. "Tch" "Tobirama onu durdurmamız gerek! Yoksa Konoha mahvolur. Senin için zor olduğunu biliyorum ama başka çaremiz yok" dedi Hokage. Tobriama yutkunarak kılıcını çıkardı. "Biz onun dikkatini dağıtırken onun işini bitir" dedi Shinmon da katanasını çekerken. Kız kardeşini böyle görmek acı vericiydi ve bu acıya bir son vermeliydi.

-Saerin'nin bilinç altı-

Yüzeye sonunda çıkmayı başarmıştım. Nefes nefese kalmıştım. Gördüğüm manzara hoş değildi. Bana saldırıyorlardı. Ve bunun sorumlusu Hiretsuna idi. "Seni öldüreceğim!" dedim ona saldırırken. "Amma da inatçı çıktın sen!" dedi sinirle bana dönerken. "Onlara zarar vermene izin vermeyeceğim!" dedim ve onu arkadan boğmaya başladım. "Bırak beni!" diye bağırdı beni sırtından atarken. Yere düşmeden dengemi korudum ve yeniden ona saldırdım. Yumruğumu suratına geçirip düşmesini sağladım

-üçüncü kişi-

Tobirama saldırıya hazırlanıyordu ki ters giden birşeyler gördü. Sanki Saerin birşeyde zorlanıyor gibiydi.  Gözleri farklıydı

Siyahlık kayboluyor gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyahlık kayboluyor gibiydi. "Saerin!" dedi Tobirama telaşla onun yanına giderken "Tobir-" diyordunki gözleri eski haline geri döndü. Kadın tek eli ile adamın yüzünü kavradı ve havaya kaldırdı sonra ise sert şekilde yapıştırdı koskoca adamı "sana karışmamanı söylemiştim" dedi düz şekilde. Shinmon arkadan saldırınca zıplayarak mesafeyi açtı. "Dikkatini topla" dedi Tobirama'ya. "Birşey oldu" dedi kalkarken "sanki kısa bir süreliğine Saerin vardı. Gözleri normaldi ve bana seslendi" dedi adam. Küçük bir umut ışığı görmüştü o gözlerde. "Onu öldürmemeliyiz" dedi eklerken. "Peki onu nasıl durdura biliriz ki" dedi genç klan lideri.

Heavenly eyes | Tobirama Senju x OcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin