5|² O atingere interzisă...

47 10 1
                                    

     Merge șchiopătând pe străzi, care sunt pusții în jurul lui, rănit grav

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Merge șchiopătând pe străzi, care sunt pusții în jurul lui, rănit grav. A căzut de la cinci etaje după ce a fost împușcat în umăr. Nu asa vroia sa meargă  noaptea asta, dar, doar așa a putut să scape

     Umărul a devenise o nimica toată comparativ cu glonțul din stomac și piciorul drept, care dureau al naibii de tare. Dar căderea, chiar și de la înălțime, a fost apogeul durerii. Mai ales când sa lovit puternic de apa rece din râu. Fusese norocos ca nu se lovise de pământ și intrase în râul de lângă proprietatea Raymond, construită la câțiva metri distanță de vilă

     Sub apă păruse ca trecuseră minute înainte ca el să poată să înoate la suprafață, gâfâind pentru aș umple plămâni cu aer.  Încercând sa iasă din râu, cât mai repede posibil și după de pe proprietatea lui Raymond Fey deoarece cel mai probabil cineva va începe sa caute cadavrul.

    Hainele îi erau ude și pline de sânge care curgea neîncetat. Toate astea doar de a scăpa de el ,dar în același timp a făcut și cea mai dureroasă alegere, a lăsat-o pe Ara in urma. Sa atașat mult ea ,mult prea mult de, cât ar fi trebuit sa ,fac un simplu bodyguard. Dar ,sa păstreze un secret atât de oribil față de ea, îi se părea o cruzime . Asa ca a ales sa plece definitiv din afacerea lui Raymond ,dar plecare a avut și ea un preț.

   Jungkook tocmai împlinise optsprezece ani. Iar Raymond a considerat ca este timpul sa îl introducă pe Jungkook  in conflictul său cu  Kim. Prin ai spune cum, a murit mama Arei. Iar când a auzit povestea pur și simplu, la prins dezgustul față de bărbatul ,care povestea cu, atât de multă ura ,de femeia pe care se presupunea ca o iubea . Ara îi pusese lui Jungkook ca nu a putut sa își cunoască mama deoarece murise la nașterea ei.  Iar ce îi spunea domnul Raymond îi se părea că este o poveste prosta. Dar se pare ca era crudul adevăr la  cât de serios era Raymond in privința acestui subiect.

     Ieșise deja de pe proprietatea Fey,  iar acum, nu știa unde sa se îndrepte.  Îl dureau toate și simțea ca va lesina în orice clipa. Făcuse  bine când a luat câteva substanțe din laboratorul lui Raymond ca să reziste la împușcături și căzătură. Știa foarte bine că asta se va întâmpla, deoarece Raymond își dăduse seama că el nu va putea sa păstreze acest secret față de Ara. Asa ca  a ales sa îl omoare, dar planul sau nu a mers asa cum se așteptă el. Cea ce a rezultat un Jungkook rănit grav mergând pe străzi întunecate la o ora foarte târzie a nopții.

    — Cine mai este și ăsta ?  O voce de bărbat îl scoate pe Jungkook din gândurile sale.  O mașină mare negra, relativ drăguță  este lângă el.  Jungkook se întoarce să îl privească pe tipul care era în mașină ,la volan . Are parul blond și umeri foarte largi ,iar un chip foarte tânăr,  îl analizează Jungkook. Vede uimire in privirea sa, iar un zâmbet îi apare pe buze.

      —Fey? Rostește bărbatul ,confuz.

    Jungkook avea in piept ecusonul sau cu numele " FEY " gravata pe el.  Toți care lucru pentru Raymond trebuia sa poarte acest ecuson. Jungkook nu a înțeles niciodată de ce ,dar sa conformat mereu.  Aude cum portiera din spate este deschise ,dar el încă îl privește pe blond fix în ochii.  Iar barabtul rostește cu o sclipire întunecată în ochii : Prindeți-l !  Iar inima lui Jungkook se oprește și pulsul creste. Frică  este sentimentul corect, pe care Jungkook îl simțea in tot corpul.

𝐈𝐍𝐃𝐈𝐆𝐎 ⇨BTS Mafia Au⇦Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum