Nu pot sa cred , o sa intarzii la primul curs in ritmul asta..aish firar nu am dormit deloc aseara din cauza prostiei mele..cine m-a pus sa ii spun ceea ce simt iar acum nu mai sunt in stare de nimic. Sper doar sa nu ma ciocnesc de el.
Cam asta gandea cu voce tare Iuliana in masina sa,asteptand la semafor sa se faca verde ca sa poata apasa la maxim acceleratia pentru a ajunge la timp la cursuri. Era studenta in primul an ,specializata pe partea de Nutritie si Dietetica.
Semaforul isi schimba culoarea iar aceasta goni masina pana ajunse in parcare,gasi un loc liber cu usurinta si cobora.
Avea o pereche de tenisi cu platforma de culoare neagra,purta un pantalon de un bleomarin sters,impreuna cu un tricou alb negru care se asorta cu tenisi,iar parul il avea pana deasupra umerilor,cu un breton pe o parte care ii era ravasit de vant,iar ochii ei erau caprui in tendita cu nuanta parului , machiata usor,eyeliner si rimel , isi ia telefonul,castile si ghiozdanul,incuie masina si da sa plece, mai avea timp si de o cafea.
-Hey , Iuliana,se auzi o voce de undeva din spatele ei. Se intoarse si o zari pe Alina,una dintre prietenele ei,se cunosteau inca de la liceu,fiind impreuna si la facultate doar ca Alina era la Litere impreuna cu Daniela,o alta colega si prietena comuna din liceu.
-Hey,raspunse Iuliana usor abatuta,isi doarea doar sa nu dea ochii cu el azi,erau ultimele ei zile petrecute aici si nu vroia sa il mai intalneasca.
-Wow dar ce e cu fata asta la tine,intreba Alina vesela. Nu ar trebui sa fii fericita ca pleci in tara in care ti-ai dorit mereu sa fii? Ai terminat bagajele? Sa vin sa te ajut?
-Nu e nevoie,familia mea deja mi le-a pregatit,sper doar sa nu dau de , ei bine stii tu cine..
-Pfff..zise fata vesela dandu-si ochii peste cap..De asta esti asa,haide ma tu i-ai zis ceea ce simti,el a pierdut ca nu a inercat sa te cunoasca si te-a refuzat..Lasa ca o sa imi vii cu un cumnat din Coreea ;)
-Ha ce gluma buna,oricum nu mai vreau sa imi bat capul cu asta,mai bine hai sa ne bem cafeaua aia odata.
-Credeam ca nu mai zici asta. Alina o lua de brat si pornira amandoua spre Universitate. Alina era o fire vesela,dar care isi schimba imediat dispozitia deci nu stiai la ce sa te astepti in urmatoarea clipa.Era putin mai inalta decat prietena ei,cu parul ondulat pana deasupra umerilor,cu suvite mov, si usor machiata. Ajunse in Universitate se intalnira cu Daniela,o fata modesta,lejera care nu prea ii pasa de ceea ce zic cei din jur si nu punea prea mult pret pe aspect,avea parul lung,imbracata lejer intr-o pereche de blugi si un tricou.
-Deci mai ai o valiza unde sa ma bagi si pe mine,o intreba pe Iuliana.
-siguurr..cum sa nu..e pregatita de atunci inca.
Fetele incepura sa rada si sa mearga dupa cafea,pana ea il vazuse pe el,baiatul caruia si-a marturisit sentimentele dar a refuzat-o.Trase aer puternic in piept si porni prima pe langa el ,fara sa ii arunce macar o privire,se simtea rau dar nu vroia sa se vada asta.
Dupa ce au baut cafeau fiecare s-a imprastiat pe la cursurile ei,ziua trecand repede iar Iuliana intorcandu-se acasa.
-Shin Hye Rim,se auzi vocea bunicii sale. Va intrebati de ce a strigat-o asa cand ea avea alt nume,ei bine de fapt acesta era numele ei adevarat,ea nascandu-se in China si mutandu-se in Romania la varsta de 2 ani,din cauza despartirii parintilor ei,de atunci traise doar aici,dezvoltand o pasiune pentru K-pop si tot ce tinea de Coreea si China.Acum pleca in Coreea dupa multe staruinte insa in final isi atinse scopul,mai ales ca acum privea aceasta oportunitate ca sa fuga si sa uite de El.
-Da bunico,vin acum.
-Draga mea,stii ca ti-am permis sa mergi in Coreea,dar motivul nu este doar pentru ca stiu cat iti place acea tara ci pentru ca la nasterea ta bunicul tau a facut un contract cu un prieten de al sau,acum te apropii de 20 de ani si cred ca e timpul sa stii adevarul.
CITEȘTI
Devil beside you
RomanceEa - O fata timida care prefera sa fie cat mai retrasa de ceilalti ..priveste de la distanta un baiat pe care el place..incurajata de prietene ea isi marturiseste sentimentele insa baiatul o respinge. Fata se inchide si mai mult in ea luand decizia...