8

439 35 52
                                    

Yorum yapmayı unutmayın💕💗☺

Yazım hataları varsa affola

###-###

Changbin kenarda dizlerini kendine çekerek oturmuş,dans eden hyunjin'le felix'i izliyordu.ikisi odada çalan hafif müzikle sallanırken,diğerleri oturmuş ikiliyi izliyordu.

Jisung omzuna başını koymuş sevgilisinin elini baş parmağıyla okşuyor ,arada bir gülümseyerek felix'le dans eden hyunjin'e bakıyordu.

Sonunda şarkı bitmiş,ikili onları alkışlayan üyelerin karşısında eğilerek kendi yerlerine geçmişdiler.changbin kendini kötü hiss etmeye başlarken,jisung sevgilisinin elinden tutmuş birlikde ayağa kalkmıştılar.

"Bir sorun mu var jisung?"

"Size bir şey söylemek istiyoruz chan hyung"

Chan kolunu minho'nun omzundan indirmiş,jisung'un konuşması için başını sallamıştı.
"Sizi dinliyoruz çocuklar"

"Belki önceden söylemediğimiz için kızacaksınız ya da kırılacaksınız ama söylemeye çekindik.ve bu gün söylemeye karar verdik.hyung,biz jeongin'le çıkıyoruz yani sevgiliyiz"

Seungmin'in şaşkınlıkla ağzı açılırken,changbin gülümsemişdi.ikisi için çok mutluydu ve en iyi kararı aldıklarını düşünüyordu.

Chan duyduklarından pek şaşırmamıştı çünkü jisung'un jeongin'e karşı olan tavırlarını ve hareketlerini hep fark etmişdi.dudaklarını yalayarak ıslatmış,konuşmak için boğazını temizlemişdi.

"Bu grubu kurduğumuzda bir gün bunun olacağını biliyordum.ve buna hiç şaşırmadım,hatta çok sevindim.umarım hep mutlu olur ve bir-birinizi üzmezsiniz"

"Teşekkürler chan hyung ,sen çok iyi bir lidersin"

Jisung chan'a sarıldığında ,jeongin'de sarılmalarına katılmıştı.sonra sırayla onları tebrik eden tüm üyelere sarılmış,ellerini kenetleyerek oturmuşdular.seungmin imalı bakışlarını ikiliye atarken,sonunda dudaklarını aralamıştı.

"Eğer o işi yapıyorsanız çok ses çıkarmayın ,yoksa odanıza dalarım"

Jeongin'in yanakları kızarırken,yüzünü sevgilisinin boynuna gömmüşdü.jisung seungmin'e kısa bir bakış atarken,sevgilisinin sırtını okşamaya başlamıştı.

"Bebeğim ,odamıza gidelim mi?"

Jisung fısıltıyla sorduğunda,jeongin onaylayan mırıltılar çıkarmış,kollarını ve bacaklarını jisung'un vücuduna koala gibi sarmıştı.jisung kucağında ki sevgilisiyle ayağa kalkmış,üyelere iyi geceler söyledikden sonra odasına adımlamaya başlamıştı.

"Çok ses çıkarmayın "

"SEUNGMİN!"

seungmin kıkırdamış,hemen hediyelerini kucağına toplayarak odasına koşturmuşdu.changbin kolundaki bileklikle oynarken ,telefonunun bildirim sesiyle irkilmiş cebinden telefonunu çıkararak,mesajlar kısmına girmişdi.

Hyunjin:
Bu gece diğer evde buluşalım mı?

Changbin:
Olur ama üyelerin uyuması gerekli

Hyunjin:
Merak etme ben bir çözüm buldum

Changbin:
Nasıl bir çözüm?

Hyunjin:
Çöp atmaya çıkacağız ,sonrada geziyoruz derim😉

Changbin:
Peki ,sen nasıl istersen
Odaya gidiyorum ,birazdan çağırırsın

Hyunjin:
Okey

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin