Amerika'nın gözünden
Herşey hazır. Sadece NATO üyelerinin gelmesini beklemem kaldı. Zaten Türkiye'yi seven ülkelerin gelmesi bile yeterli. Diğerleri sadece beslediği kini ve nefretini arttıracaklardır. Benim için önemli olan da zaten Türkiye'yi seven kişilerin gelmesi. Türkiye Toplantıya gelmediği için işim daha kolay olacak...
1 saat/herkes geldikten sonra
Amerika: Herkes geldiğine göre alfabetik sıraya göre baştan sona kadar NATO'da ki üyeler hakkındaki düşüncesini alacağım.
Amerika: senden başlayalım bay Arnavutluk. Bize Almanya hakkındaki düşüncelerini anlatabilir misin?
Arnavutluk: uzaktanda, yakındanda iyi birisi. Kendisini seviyorum..
Amerika: tamamdır. Peki siz Almanya hakkında ne düşünüyorsunuz bay Belçika?
Sıra Türkiye'ye gelince..
Amerika: evet bay Yunanistan, Türkiye hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Yunanistan: kendisini sevmiyorum. Yemeklerimi çalıyor ve sondaki kisini siliyor. Ardından benim yemeğim diyor. Toplantılara geç kalıyor ve işlerini birazcık aksatıyor. Komşum olsa bile yüzünü dahi görmek istemezdim!
Amerika: ov ov... Herneyse.. Size yoldan geçen bir çalışanımız Türkiye ile ilgili çektiği videoyu göstereceğim..
Elime Telefonu aldım ve akıllı tahtaya görüntüyü attım. Ardından videoyu başlattım.. Tam istediğim gibi bir videoydu ve çok kaliteli yapılmıştı. Ben bile inanmıştım. Benim dışımda ki herkes şaşkınlıkla videoyu izliyordu. Bazıları ise telefonu ile video çekiyordu. Fransa bana 2. Bir video daha atmıştı. Onu da akıllı tahtaya yansıttım. O videoda bir köpeğe şiddet uyguluyordu. Bu video da bitince odada kargaşa çıktı. 'Toplantı bitmiştir' diyerek toplantı odasından büyük bir sırıtış ile ayrıldım. Plan işliyordu. Yapmamız gereken 1 şey kalmıştı. Kardeşlerini kendisinden soğutmak....
Türkiye'nin gözünden
Kendi yaptığım çorbayı fark ettirmeden hazır ile değiştirdim ve kızıma verdim. İştahla çorbayı içti.
KKTC: hazır çorba seninkinden kat ve kat daha iyi baba!
Türkiye: sen öyle diyorsan :)
KKTC: baba telefonumu getirsene
Türkiye: tabii ki kızım. Telefonun nerede?
KKTC: odamda.
Koltuktan kalktım ve merdivenlerden çıkıp kızımın odasına girdim. Dolabının üstündeydi. Telefonu aldım. Bir uygulamadan mesaj gelmişti? Girdim. Yavru kedi videosuydu. Canım kızım benim gibi hayvanları çok seviyor <3 biraz altında başlığı 'Türkiye ifşa' yazıyordu. Mk ben dışarı bile çıkmıyom. Alta kaydırdım ve videoyu açtım. NATO binasında çekilmişti. Nerden anladım diye sormayın çünkü NATO ülkeleri gözükúyor.
Videoyu izleyince
Bune lan!? Sahte bu ben böyle şeyler yapmadım! Şerefsiz sırıtıyor kesin bunun parmağından herşey! Napıcam ben.. zaten sevmiyorlardı bu sefer ağzıma sıçacaklar..
Uygulamadan çıktım. Kızımın yanına gittim ve telefonu verdim.Kelime sayısı: 360
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret (TURENG)//countryhumans
ActionGüç için yanıp tutuşan gözlerin önüne aşk geçmesi.. Depresyon ve daha birçok +13 şeylerin anlatıldığı bur kitaba hazır olun!