Eetun nk. Time skip
Vedin housuni ylös ja laitoin vyöni sitten kiinni. "Tuutko ryyppää tänää?" Kysyin Nikiltä. "Joo." Hän vastasi. Laitoin käteni hänen vyötärölle ja suutelin häntä ja hän suuteli takaisin.Erkaannuin suudelmasta ja laitoin hänen hiuksia hänen korvan taakse. "Oot mulle tärkee, okei." Sanoin. Niki käänsi katseensa maahan. "Mu-. Mun pitäis mennä tunnil." Hän sanoi ja lähti. "Hitto." Sanoin hiljaa.
Jimin nk.
Olin kävelemässä poikien vessaan, kunnes joku juoksi minua päin ja me molemmat lensimme lattialle. "Ai saatana!" Kuulin tutun äänen huutavan.Nousimme ylös lattialta. "Anteeks. En huomannu sua." Niki sanoi. "Ei haittaa." Sanoin hiljaa. Katsellessani Nikiä tarkemmin huomasin fritsuja hänen kaulassa. Sil o poikaystävä jo....tai siis mitä se mua haittaa. Mietin. Silti jostain syystä tunsin olevani mustasukkainen.
"Kaikki okei?" Kuulin Nikin kysyvän. "Kuin ni?" Kysyin. "En tiiä. Vaikutat vihaselt?" Hän sanoi kysyvästi. "En oo vihane." Sanoin hiukan tylysti ja kävelin sitten hänen ohi poikien vessaan.
Laitoin oven lukkoon. "Mikä vittu mua vaivaa?" Kysyin hiljaa itseltäni. En ole ikinä tuntenut näin, joten en tiedä mikä tämä tunne on. Tämä oli uutta minulle.
Nikin nk.
Kävelin musiikin luokan oven eteen ja menin istumaan lattialle. Mietin mitä Eetu sanoi minulle. Tietenkään hän ei tarkoittanut sitä romanttisella tavalla, ainoastaan kaverina. Ei hänellä voi olla tunteita minua kohtaan, ei mitenkään. Painoin pääni polviini ja huokaisin. Hemmetti. Ajattelin.Huomasin kun Daniel ja Oskari kävelivät minua kohti. Et sä oo nyt tosissas. Sanoin päässäni. Nousin ylös lattialta ja olin lähtemässä, kunnes minut työnnettiin seinää päin. "Mitä te nyt haluutte?" Kysyin. "Sano sil su poikaystäväl ettei puuttuis meiä asioihi." Oskari sanoi. "Mil vitu poikaystäväl?" Kysyin. "No sil blondil." Daniel sanoi. Eetu? Mietin. "Ei mul oo mitää poikaystävää." Sanoin.
Pojat käänsivät katseensa toisiinsa ja virnistivät. Sitten he lähtivät raahaamaan minua jonnekin. "Mitä te teette?! Päästäkää irti!" Huusin. Hetken päästä olimme poikien pukuhuoneessa. He heittivät minut lattialle ja sulkivat sitten oven perässä. "Mitä te haluutte must?!" Kysyin. "Ei me mitää. Joku muu haluu." Oskari sanoi. "Mitä?" Kysyin.
Pian tunsin jonkun ottavan hiuksistani kiinni. "Ai saakeli! Päästä irti!" Huusin. "Ootpa sä ärhäkkä." Kuulin jonkun miehen sanovan. Hän päästi irti hiuksistani. Käännyin miestä päin. "Kuka sä oot?" Kysyin. Mies alkoi virnuilemaan, mutta ei vastannut kysymykseeni. "Pitäkää sitä paikoillaan." Hän sanoi Danielille ja Oskarille. He ottivat minusta kiinni ja painoivat minut polvilleen.
Mies edessäni avasi housunsa ja laski niitä vähän, jonka jälkeen hän painoi jäsenensä kärjen huuliani vasten. "Avaa suus, niinku hyvä poika." Hän sanoi. Joku otti hiuksistani kiinni ja tukisti, jolloin huusin kivusta ja mies työnsi jäsenensä suuhuni. Silmistäni alkoi valumaan kyyneleitä. Hän alkoi liikkumaan, jolloin minä yskäisin.
Jimin nk.
Istuin vessanpöntön kannen päällä ja viiltelin. Minua alkoi jostain syystä ahdistamaan. Tunsin kun ahdistus valui veren mukana pois.Huokaisin helpotuksesta ja katsoin veren valuvan lattialle. Tunsin kyyneleiden valuvan poskiani pitkin alas. Tajusin mitä olin tehnyt ja minua alkoi kaduttamaan. Laitoin askartelu puukon takaisin reppuuni, nousin ylös ja menin huuhtelemaan haavat, jonka jälkeen kuivasin ne ja laskin hihani alas. Aloin putsaamaan verta pois lattiasta. Saatuani veren pyyhittyä, lähdin vessasta.
Päästyäni kavereiden luokse, he katsoivat minua huolestuneena. "Kaikki hyvi?" Leo kysyi. Nyökkäsin. "Varma?" Heikki kysyi. Hymyilin tekohymyäni. "Joo." Vastasin.
————————-
Sanoja: 508
CZYTASZ
Lets be broken together
Dla nastolatków"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...