Evet yeni bölümle karşınızdayımmm.
Bu kitabı çok seviyorsunuz anlıyorum ama neden diğer kitaplarımın yorumuna You Can See ybbb yazıyorsunuz? WOSKWJSJSJWJW aslında bu denli sevmeniz hoşuma gitti.
Neyse
İyi okumalar!
-
Söyledikleriyle yutkundum. Bu bana mı yavşıyordu?
Gözlerimi bir kaç kez kırpıştırdım ve fotoğrafçının "bitti...harika"
Demesi ile hızla ondan uzaklaştım. O hala bana bakarken ben yerdeki hırkamı alıp üstüme geçirirken soyunma odasına geri döndüm.Kapıyı kapatıp kapıya bir süre yaslandım.
O anki yakınlığı ve sözleri beni fazlasıyla etkilemişti. Kibirli tavırları olmasa ona ilgi duyabilirdim.Derin nefes verip üstümdekinden kurtuldum. Alt iç çamaşırımı giydim. Üstünü giymek için masaya yaklaştım ki kapı açıldı. Hızla elimdeki elbise ile göğüslerimi kapattım.
Kapıyı neden kitlememiştim ki!
Jungkook beni süzdü ve yandaki masaya yaslanıp ellerimi masaya dayadı. Bu rahat tavırları kaşlarımı çatmama sebep olsada o ifadesizce bana bakıyordu.
"Çıkar mısın? Giyiniyorum""Merak etme gideceğim..sadece odama gelmeni söylicektim. Cezan vardı unuttun mu?"
Birde bununla uğraşacaktım. Unutmuştum.
Dudaklarımı yaladım ve kaşlarımı havalandırıp kendimi kurtaracak cümlemi kurdum.
"Mesai saatim bitti..o yüzden gidiyorum."Bu sefer o kaşlarını çattı.
"Ben demeden gidemezsin lena..bunu aklına sok artık""Gelmiyorum Jungkook. Sende bunu kafana sok"
Dudaklarını yaladı ve sinirle bana yaklaşıcakken yanındaki küçük masaya baktı.Dantelli südyenime..neden hep utanmak zorundaydım!
Hızla masaya ilerledi ve südyenimi aldı. Südyenime bakarken konuştu.
"Burdaki hiç bir şeyi giyemezsin..ve bende bunu alıp odama gidiyorum"
Ne diyordu bu?!Gözlerim şokla büyürken o kapıya ilerledi. Ardından hızla ilerledim ve kapıyı açarken kolunu tuttum. Bir elimlede göğsümü kapatmaya çalışıyordum.
"Saçmala lütfen. Ver onu bana"
"Çok istiyorsan odama gel ve al"
Kaşlarım tekrar sinirle çatışırken. O kolunu elimden çekip gitti. bende arkasından sertçe kapıyı kapattım.Salak.
Südyenimi aldı.
ne giyecektim şimdi ben?
Sinirle soluyup beyaz elbisemi üstüme geçirdim. Aynadan vücuduma baktım.Göğüs uçlarım oldukça belli oluyordu!
Maymun suratlının odasına gizlice girip alsam mı?
Yok ama şimdi beni bekliyordur..yarın sabah erken gelip almak daha mantıklı.Peki ben göğüs uçlarım için ne yapacaktım?
Sinirle telefonumu elime alıp ellerimi göğsümün üstünden birleştirdim. Dışardan üşüyor gibi görünsemde amacım göğüslerimi kapatmaktı. Tek yapmam gereken hızlıca asansöre binip şirketten çıkmaktı.
Odadan çıktım ve hızlıca asansöre ilerledim. Bana bakan insanları umursamadan asansöre bindim ve gideceğim kata basıp kollarımı aşağı indirdim. Tamam şuanlık iyiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓
ChickLit|TAMAMLANDI| -My body belongs to you- Dudaklarımı ısırmayı bırakıp ona doğru döndüm. Yüzündeki ciddiyetle beni izliyordu. Konuşmama fırsat vermeden o konuştu. "Senin için neler yaptığımın farkında mısın?" Bakışları bedenime kaydı ve tekrar yüzüme b...