Herkese selaaam!! 25Bin okunma için çoo teşekkür ederim gerçekten. Bu benim ilk ficim olduğu için, özel benim için. Ama siz daha özelsiniz 🤭💋.
Evet bu bölümde ruh çağırma olacak yehuu!!
Bu arada felix ve hyunjin vampir olduğunu biliyoruz. Peki Ju-seo? O da bir vampir bebek. Ve bu ficde bazı bilgiler eksik maalesef. Buradan söyleyeyim... hyunlix evlendi öyle bebek sahiplendiler yoksa sahiplenemezlerdi. Evet bu kadardı.
İyi okumalar Vampirlerim!! ☠️💣
F:
"Okulun nasıldı meleğim?" Diye sordum Ju-seo'ya. 5 yaşına girdiği için onu ana okuluna vermiştik.
"Çok güzeldi! Yeni arkadaşlar edindim. Ama sıra arkadaşım var bir tane. Çok garip birisi."
"Hmm, adı ne?"
"Mihwa, çok güzel bir kız."
"Sende çok yakışıklısın." Diyerek burnunu sıktım. Sonra arabaya bildirdim.
"Baba, hyunjin babam evde olacak mı?"
"Bilmiyorum. Bu aralar yoğun."
"Onu neredeyse sadece 5 kere gördüm." Dedi üzgünce.
Hyunjin şu sıralar işine fazla odaklanmıştı. Sorun yoktu, bize olabildiğince zaman ayırmaya çalışıyordu. Sadece, ju-seo'yla ilgilenmiyordu.
"Ben yetmez miyim?" Dedim olayı kurtarmaya çalışarak.
"Hahaha, yetersin tabiki!" Diyip güldü. Onun mutlu suratını görmemle bende güldüm.
Evin önüne geldiğimizde garaja arabayı park ettim. Hyunjinin arabasını görmemle, şaşırmıştım. Normalde bu saatte evde olmazdı.
"Hyunjin babam evde! Yaşasın, Yaşasın!"
"Yavaşça koş!" Ju-seo beni dinlemeyip hızlı koşuyordu. Kapıya vurarak heyecanla bekledi. Hyunjin kapıyı açtığında, üstüne atladı.
"Ju-seo! Sakın ol." Dedim. Ama nafileydi. Hyunjin Ju-seo'yu kucağına alıp sarılıyordu.
"Bende özledim seni, babacığım. Nasılsın, bebeğim?"
"İyiyim baba, okulun ilk günüydü!"
"Evet biliyorum. Nasıl geçti günün?"
"Hey, unuttunuz mu beni?" Diyerek sahteden kızıyormuş gibi yaptım.
"Aklımdan hiç çıkmıyorsun, sence seni unutmam mümkün mü?" Diyerek hyunjin beni yanına çekti.
Gülümseyerek ona sarıldım.
"Baba, neden bu kadar işin var? Seni çok az görüyorum."
"Merak etme bebeğim, artık Bolca vakit geçireceğiz. Çünkü kendime izin verdim!"
"Yaşasın!"
"Hadi bakalım. Noona, yemekleri hazırladı. Hemen sofraya."
"Benim, karnım ağrıyor. Siz yiyin." Dediğimde hyunjinin bakışlarına maruz kaldım.
"Neden, neyin var? Dışarıdan birşey mi yedin? Hastaneye gittin mi? Gitmediysen birlikte gidelim."
"Hyunjin sakin ol. Yan etk- yani şey bugün yediğim birşey dokunmuş olabilir. Sorun yok."
"Felix. Açıklama bekliyorum." Diyerek ellerini göğüsünde birleştirdi.
"Ben, birşeyler yaptım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampireİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...