-sabah-
Sabah ikili kalkmış ve heyecanla hazırlanıp çıkmışlardır. Bugün kızları 5 aylık olmuştur, aylık kontrolleri vardır. Her zamanki gibi yine erken gelmişlerdir ve ikisi de çok heyecanlıdır.
Hastane-
İkisi de yerinde duramıyordur, her seferinde olduğu gibi...
Doktor: Küçük Payaslı gayet sağlıklı ama annemizin artık daha çok yorulmaya başlayacağını şimdiden söyleyeyim.
Songül: O iyi olsun da, gerisi önemli değil.
Sadi: Hocam, iş için izin...
Doktor: Ne zaman istiyorsanız izne ayrılabilir, hata şimdi bile yazabilirim dilekçeyi, bana haber vermeniz yeterli.
Songül: Çok sağ olun ama ben bir süre daha devam etmek istiyorum.
Sadi: Karıcığım emin misin? Hazır gelmişken alalım dilekçeyi de işte. Evde dinlen, yoruluyorsun işte.
Songül: Sadiciğim, konuşmuştuk bunu, ben devam etmek istiyorum, hem zaten orda da tüm gün oturuyorum, sahaya inip çatışacak halim yok.
Sadi derin bir iç çeker.
Sadi: Sen nasıl dersen.
-doktordan çıkarlar-
Sadi biraz durgundur. Songül kırıldığını anlayabiliyordur. Arabaya binerler ve emniyete doğru sürer Sadi.
Songül: Sadi?
Sadi: Buyur karıcığım.
Songül: Bir şey mi oldu?
-arabaya geçerler-
Sadi: Güzelim, ben senin yorulmanı istemiyorum, hem normal bi işte çalışmıyorsun ki, tüm gün koşturmacanın, stresin içindesin. Her ne kadar belli etmesen de yoruluyorsun. Ben görüyorum. İnat etme alalım izni?
Songül: Canım biliyorum beni düşünüyorsun ama ben gerçekten çalışmak istiyorum, zaten Ahmet abi de, Taylan abi de bana neredeyse iş vermiyorlar, saçma sapan önemsiz işlerle ilgileniyorum, rapor dolduruyorum. Evde tüm gün çok sıkılırım, en azından 1-1,5 ay daha çalışayım sonra zaten istesem de çalışamam.
Sadi: Peki karıcığım. Nasıl istersen.
Sadi bu sırada Songül'ün tuttuğu elini öper ve gitmeye başlarlar.
Songül emniyete, Sadi ise okula gitmiştir.
-emniyet-
Songül geldiğinde masasının üstünde duran birkaç zarfa gözü çarpar, yeni bırakılmış olması lazımdır çünkü çıkarken masasında dosya/zarf bırakmak gibi bir huyu yoktur.
Songül sandalyesine oturur oturmaz Melike gelir hemen.
Melike: Abla günaydın.
Songül: Günaydın.
Melike: Ne dedi doktor, yeğenim nasılmış?
Songül: Senin nerden haberin oldu?
Melike: E abla yakından takip ediyoruz.
Gülerler.
Songül: Küçük Payaslımızın keyfi yerindeymiş, gayet sağlıklıymış, hareketlenmeye de başladı.
Melike: Yaa, burcu akrep olacak.
Songül: İyi bir şey mi?
Melike: Tabi ki, çok akıllı, temiz kalpli olurlar.
Songül sevinçle gülümser.
Aradan birkaç dakika geçer.
Songül: Melike, Taylan abiyi gördün mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
AcciónSadgül'ün hayatına farklı bir pencereden bakacağımız bir hikaye olacak...