yeniden

386 24 24
                                    

Merhaba arkadaşlar bölüm atmayalı çok oldu ama hem biraz yoğundum hem de oy , yorum ve okunma bile ciddi şekilde az o yüzden pek de hevesim kalmadı ama yine de devam edeceğim umarım beğenirsiniz iyi okumalar 💞

Zehra'dan

Gözümü açtığımda saat 11'e geliyordu , dün gece çok geç saatlere kadar ayakta kalmıştım , ama bugün cumartesi olduğu için pek de önemsemedim. Sinem bir haftadır yoktu , evde tek kalıyordum bu sırada neler neler oldu...

Geçirdiğim bu stresli ve meşgul 2 ay süresince Kerem'le çok konuşmamıştık , vedalaştıktan sonra ilk mesajı ben atmıştım vardın mı falan diye sordum ordan da biraz sohbet ilerledi ama o da çok meşgul olduğu için konuşmadık ondan birkaç gün sonra o yazdı konuşuyorduk ama ne bileyim yüzyüze olduğu gibi devam etmiyordu bir yerde takılıp duruyorduk sanki , çok vakit ayıramıyordum o da öyle...

Yaklaşık 2 hafta boyunca ara ara konuştuk ondan sonra ise tek iletişimimiz storylere yanıt vermek oldu , o yazmayınca ben de yazmadım çünkü zaten buna vaktim bile olmuyordu. Ama bunu kendime bir bahane olarak sunuyordum çünkü bana yazmadığı hergün kendimi çok kötü hissediyordum sanki sadece takıldığı biri gibi , bu davranışları da onu doğruluyordu.... Günler gelip geçerken ; işler , ödevler gibi şeylerden kendime bile vakit ayıramıyordum bu haldeyken de aklıma Kerem bile gelmiyordu.

İki hafta önce Istanbul'a geldim evimi ne kadar özlemişim size anlatamam , yaklaşık 2-3 günüm yerleşmekle temizlikle falan geçti sonra da kendimi dinlenmeye bıraktım...

Dün ise eski sevgilimden bir arama geldi , Mert.
Her ne kadar ona kızgın olsam bile içimde hala bir şeylerin olduğunu bildiğim için açtım . Hem zaten ne diyecekti? Koskoca 4 ay geçmişti...

Onla konuştuktan sonra yeniden olmak için bir bahane göremedim ama yine de acele acele cevap vermeyip biraz düşünmem gerektiğini söyledim. Bugün de yaklaşık 2 saat sonra Sinem dönecek , dışarı çıkacak kadar enerjisi muhtemelen olmadığı için evde olan biteni anlatacağım.

...

S: Ne olursa olsun Mert'i asla onaylamayacağım biliyorsun değil mi?

Z: Biliyorum ama en baştan bi anlatayım en azından biraz hak verirsin. Bak bu dün aradı önce normal hal hatır sordu sonra direkt barışmak istediğini , pişman olduğunu falan söyledi ama böyle konuşurken de hani çok düz bi' ses tonu da vardı yani çok da uzatmadı hani olursa olur olmazsa olmaz kafasında gibiydi yine.

S: Eee , niye olucaksın o zaman ya aptal mısın?

Z: Bilmiyorum ama bir kere daha denemek istiyorum , hala kendime yediremiyorum ya aldatıldığımı hani ne ki? Ben ne vermedim ona bende bulamayıp onda bulduğu neydi? Düşünmeden edemiyorum. Hem kabul etmemde biraz Kerem'in de payı var.

S: O ne alaka?

Z: İşte ben bunla tatilden sonra görüşürüm bir şeyler olur diye düşünüyordum , ama bildiğin gibi tık yok sen ve Demir ne güzel ilerlediniz , o sanki 3-4 günlük kızmış gibi davrandı.

S: Demir'le arkadaşız ki ama haklısın yani Kerem'den gerçekten hoşlandığını biliyorum ben de olmasını çok istedim ama geçmiş geçmişte kaldı keşke onun acısını Mert yerine başkasıyla çıkarsan , elini sallasan ellisi neden Mert anlamıyorum.

Gecelerin Derdi | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin