Lu Chong'un Zhang Xuan'e bir şey söylemek istememesine şaşmamalıydı. Kimse düşmanının Lin Klanının genç efendisi Lin Lang olduğunu tahmin edemezdi!
Lin Klanı Üç Büyük Klanın en güçlüsüydü ve muazzam bir güce sahipti. Mo Tianxue muhafız canavarı zehirleyenlerin büyük olasılıkla onlar olduğunu bilse de, haberleri bastırmak zorunda kalmıştı. Buradan bile güçlerinden çekindiğini anlamak mümkündü.
Lu Chong yalnız ve zayıftı ve eğer düşmanının adını telaffuz ederse, Lin Klanını memnun etmek isteyen birinin onu düşmanlarına sunması uzun sürmezdi... Bu nedenle konuşmaktansa dilsiz gibi davranmayı tercih etmişti.
Nefreti yalnızca bir anlığına ortaya çıkmıştı. Lu Chong kısa süre içinde sakinleşti.
İki yıl boyunca kimseyle konuşmayıp, Zehir Vücudunu çalışırken yaşadığı yoğun acıya katlanarak vücudunu zehirle güçlendirmesi, zihinsel iradesini ortaya koyuyordu. Aradığı fırsat tam önündeydi ve doğal olarak şu anda aceleci davranamazdı.
Zümrüt Köşk yüzeyde sakin görünebilirdi, ancak gölgelerde pek çok üstat saklandığını biliyordu. Eğer Lu Chong bir hamle yapacaksa, tek denemede başarılı olmalıydı. Aksi halde... başka fırsatı olmazdı.
Yemekleri masaya yerleştirdikten sonra, Lu Chong odadan çıkmadan önce çevreyi yavaşça inceledi.
Odada pek çok üstat vardı ve harekete geçmek için doğru ortam gibi durmuyordu. Bu nedenle Lu Chong sessizce bir fırsat beklemeye karar verdi.
Uzunca bir süre odanın dışında bekledikten sonra, "Grrç!', Lin Lang rahat bir tavırla dışarı çıktı.
Zümrüt Köşkün şarapları alanında uzman kişiler tarafından özel olarak üretilirdi. Zongshi alemi bir üstat bile bu şaraptan içtiğinde kesinlikle sarhoş olurdu.
O anda, Lin Lang son derece sarhoş görünüyordu. Kızarmış yanaklarıyla, sallanarak en yakın tuvalete doğru yürüdü.
"İşte fırsat!"
Bunun eline geçecek en iyi fırsat olduğunu bilen Lu Chong tereddüt etmedi. Yavaşça Lin Lang'ı takip ederek o da tuvalete girdi.
"Kim o?"
Karşı tarafın da tuvalete girdiğini görünce işemekte olan Lin Lang kaşlarını çattı.
Puf!
Böyle uygun bir fırsatın ikinci kez gelmeyeceğini bilen Lu Chong sözcüklerle zaman kaybetmedi. Hemen ileri atılıp karşı tarafa ayasıyla bir darbe indirdi.
Ancak aya Lin Lang'e ulaşmadan önce, güçlü bir rüzgar çoktan tuvaleti süpürmüştü. Vahşi şok dalgası doğruca Lin Lang'in üzerine indi.
"Zongshi... Zongshi alemi orta kademe?"
Gözlerini kısan Lin Lang hemen sarhoşluğu üzerinden attı.
Ona saldıran kişi yalnızca Zongshi aleminde değil, Zongshi alemi orta kademedeydi.
Bu seviyede üstatlar Tianwu Kraliyet Şehrinde ünlü ve saygı gören kişiler olurdu. İçlerinden birinin onu öldürmek için bir hizmetkar kılığına gireceğini tahmin edemezdi.
Lu Chong akupunktur noktalarına zehri sürerken çoktan ölümden beter bir acı çekmişti ve bu ona muazzam faydalar sağlamıştı. Yalnızca Zongshi alemine ulaşmamış, Zongshi alemi orta kademe kademe bir üstada denk güce kavuşmuştu.
"Eceline susuyorsun!"
Soğuk bir tavırla haykırarak, karşı tarafın saldırısını karşılamak için ellerini kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...