Tianwu Akademisi, Zhang Xuan'in sınıfı.
Birkaç konuyla ilgili Mu Xueqing'e talimatlar verdikten sonra, derse başladı.
İç Görü Gözü başkalarına bilgi aktarma yeteneğini büyük ölçüde arttırmıştı...
Geçmişte, Meng Tao ve diğerlerine rehberlik edip, gelişim yöntemlerindeki hataları gidermek için Semavi Yolun Kütüphanesine başvurması gerekiyordu.
Ancak şimdi, karşısındaki kişinin gelişim sırasında karşılaştığı sorunları anlayıp en uygun çözümü sunması için Ruhsal Derinliğinin ufak bir zerresini harcaması yeterli oluyordu.
"Bu bir usta hocanın gücü..." Zhang Xuan'in gözleri ışıldadı.
Başlangıçta, Zhang Xuan usta hocalığın bir unvandan fazlası olmadığını düşünüyordu. Bir hoca olsa da, bu kavramla ilgili net bir anlayışa sahip değildi.
Aydınlandıktan sonra, meslekle ilgili anlayışı bambaşka bir seviyeye ulaşmıştı. Her bir hareketi ve ifadesi bir hocaya uygun görünüyordu ve daha önce yaydığı o hafif uyumsuz hava tamamen yok olmuştu.
İç Görü Gözüyle, Semavi Yolun Kütüphanesi olmasa bile herhangi bir konunun özünü görebilirdi. Artık her seferinde karşısındakine bir savaş tekniği uygulatmasına ya da bayıltmasına gerek kalmamıştı.
İç Görü Gözü sayesinde elde edebileceği bilgiler Semavi Yolun Kütüphanesi kadar detaylı ve derin değildi ve hala kendisinden yüksek gelişim alemindekilerin bilgilerini göremese de, bu yine de iyi bir başlangıçtı. Kendisi güçlenip, bilgi haznesi genişledikçe, İç Görü Gözü giderek daha etkili hale gelecekti.
Eskiden bir usta hocayı taklit ettiği zamana kıyasla, şu andaki hareketleri bir usta hocanın doğal zarafetini yansıtıyor ve ona ideal usta hoca havası katıyordu.
Kısa süre sonra dersini bitirdi, ancak öğrencileri sözlerinden sarhoş olmuş gibi görünüyorlardı. Gelişim alemlerinin sıçrama yaptığını hissediyorlardı ve sanki her an seviye atlayabilirlerdi.
Geçmişte, dersleri dinlerken kendilerini öğrenmeye zorlamaları gerekiyordu. Zaman geçtikçe, bazıları derse katılmaktan nefret etmeye başlamıştı.
Ancak hocaları Muallim Liu olduktan sonra, dersleri dört gözle beklemeye başlamışlardı. Her bir ders bir fıçı ilahi şarap içmiş hissi veriyor ve yenilenmiş hissetmelerine neden oluyordu.
Farkında olmadan ona duydukları güven yavaşça, ama sarsılmaz şekilde derinleşmişti.
"Hocam, Prenses Mo Yu sizinle görüşmek istiyor!"
Ders bittiği anda, Meng Tao hemen öne çıktı.
"Hm!"
Başıyla onaylayan Zhang Xuan dışarı çıktı.
Mo Yu, Zhang Xuan'i gördüğü anda nazikçe gülümsedi ve onda sanki bir tarla dolusu çiçek açmıştı. "Muallim Liu, krallığın Kitap Koleksiyon Mahzenine göz atmak istediğinizi söylememiş miydiniz? Babam sizi davet etmemi istedi.."
Daha önce Zhang Xuan muhafız canavarı tedavi ederken, krallığın Kitap Koleksiyon Mahzenine göz atmak istediğinden söz etmişti. Ancak iki öğrencisi arasındaki düello nedeniyle bu fırsatı kaçırmıştı.
Şu anda yapacağı bir iş olmadığına göre, Mo Yu onu ziyaret edip, bu daveti iletmişti.
Bu kraliyet ailesinin iyi niyet göstergesiydi ve aynı zamanda Mo Yu'nun, Zhao Ya ve Mu Xueqing meselesini ondan sakladığı için özür dileme şekliydi.
"Peki!" Zhang Xuan hemen kabul etti.
Lu Chong intikamını almak için kaybolmuştu ve Zhao Ya eşsiz bünyesini uyandırmakla meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasiaLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...