Tianwu kraliyet sarayı.
Canı sıkkın kızını gören Mo Tianxue şaşırdı, "Sorun nedir? Lonca Lideri Liu daveti geri mi çevirdi?"
"Geldi..." Mo Yu başını salladı. "Ancak kitaplara tek başına göz atmak istedi. Ona eşlik etmeme ihtiyacı yokmuş!"
"Unut gitsin!" Mo Tianxue iç çekti. "Böyle işler kadere bağlıdır. Eğer ikinizin kaderi ortak değilse, zorlamanın anlamı yok!"
Kızını uzun süredir Lonca Lideri Liu ile evlendirmek istiyordu. Eğer bunu başarabilirse, karşı tarafı kendine bağlamış olacaktı. Gelecekte, Lin Klanı ya da Mo Hongyi tahta göz dikecek olurlarsa, iki kere düşünmeleri gerekecekti.
Ancak görünüşe göre, beklentisini fazla yüksek tutmuştu.
Kızı kadınlar arasında bir anka sayılabilirdi, ancak Lonca Lideri Liu ve Usta Zhang'e kıyasla hala çok gerideydi.
Mo Yu başıyla onayladı.
Mesele Zhang Xuan'e ilgi duymaması değildi. Bunca zamandır hep ilginin merkezi olmuştu ve kendisini umursamayan biriyle karşılaşmak onun ilgisini çekmiş ve rekabetçi ruhunu uyandırmıştı. Ancak umut olmadığını görünce, kalbi hızla sakinleşmişti.
"Baba, muhafız canavara el uzatan Lin Klanı mıymış? O tarafta bir hareket var mı?"
Diğer düşüncelerini bir kenarı atan Mo Yu'nun gözleri, önceki berraklığını geri kazandı.
"Bu meseleye yedi harem ağası karışmış. Ancak, meseleyi araştırmaya başladığım anda hepsi intihar ettiler!"
Mo Tianxue'nin gözleri ciddileşti, "Bu şekilde daha fazla şey öğrenmemizin imkansız olduğunu biliyorum. Dahası, biz açıktayken düşmanlarımız gölgelerde saklanıyor. Bu onlara önceden hazırlık yapma fırsatı veriyor. Bir şey öğrensek bile, bu bizi yanıltmak için bıraktıkları bir ipucu çıkabilir. Bu nedenle... adamlarımın bazıları bu konuyu açıktan araştırırken, diğerlerini gizlice bir başka ip ucunun peşine yolladım!"
"Diğerlerini bir başka ip ucunu araştırmaya mı yolladın?" Mo Yu şaşkın bir şekilde sordu.
"Hm. Onları... zehrin kaynağını araştırmaya gönderdim!"
Mo Tianxue'nin gözlerinden bir parıltı geçti. "Yarı Zhizun Altın Kuyruklu Aslanı bile fark ettirmeden böyle ağır şekilde zehirleyebildiklerine göre, en az 2. seviyenin zirvesinde belki de 3. seviye bir zehir olmalı!"
Zehrin Altın Kuyruklu Aslana bile etki ettiğine bakılırsa, olağanüstü güçlü olmalıydı.
seviye zehirler Zongshi aleminin altındaki üstatları öldürecek güce sahipti. 2. seviye zehirler Zongshi ve hatta Yarı Zhizun'a bile etki edebilirdi.
Bu zehir Altın Kuyruklu Aslanı hemen öldürmese bile, yaşlanma etkilerini hızlandırmıştı. Etkileri kesinlikle 2. seviyenin zirvesinde bir zehrin gücünü sergiliyordu.
"Yalnızca Zehir Salonu böylesi bir zehri üretebilir. Araştırmalarımın sonuçlarına göre, Lin Klanının Kızıl Lotus Şehriyle bazı işleri olmuş. Hatta, en güçlü Yüce Bitki Kralı birkaç gün önce başkente geldi!"
Mo Tianxue yenlerini savurup dudak büktü, "Tüm bunlar fazla büyük bir tesadüf. Bu nedenle, adamlarımı meseleyi araştırmaya gönderdim ve Lin Klanının bu meseleye karıştığı sonucuna ulaştım!"
"O halde ne yapacağız?"
Bunun Lin Klanının işi olduğunu öğrenen Mo Yu'nun yüzü berbat bir ifadeye bürünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...