Ben onun hocasıyım...
Bu sözler kulağa basit gibi görünebilirdi ve arkasında süslü ve coşkulu duygular barındırmıyordu. Ancak, Lu Chong sanki ılık suyun altındaymış gibi hissetmişti ve kanı damarlarında hızla akıyordu.
Zengin bir klandan geldiğinden, hocasının onun için hazırladığı zehrin ne kadar değerli olduğunu biliyordu. Aynı zamanda karşı tarafın ona öğrettiği gelişim tekniğinin ne kadar değerli olduğunun da farkındaydı.
Karşılığında hiçbir şey talep etmeden, ona rehberlik etmek için her şeyini seferber etmiş, hatta Lin Klanına karşı çıkacak kadar ileri gitmişti...
Tüm bunların tek nedeni onu hocası olarak çağırmasıydı!
Yalnızca öğrencisi olması!
Hocam, bu davranışınızın Lin Klanına düşman olmak anlamına geldiğini biliyor musunuz? Sizin peşinizi asla bırakmazlar...
Yalnızca altı gündür tanıdığınız ve sizin için hiçbir şey yapmayan bir öğrenci için bu kadar ileri gitmenize değmez...
Sizi gerçekten de çukura sürükledim...
Lu Chong'un vücudu endişeyle titredi.
"Zhang Xuan, sen..."
Mo Yu da şaşırıp kalmıştı.
İkisinin birbirini tanımadıklarını düşünmüştü, ancak suikastçının onun öğrencisi olduğunu kim düşünebilirdi. Ancak... suikastçı onun öğrencisi olsa bile, muhtemelen kısa süre önce tanışmış olmalılardı. Böyle düşüncesiz biri için tüm Lin Klanını karşısına alması... Buna gerçekten değer miydi?
"Öğrencin mi?" Lin Hui donup kalmıştı. Duruma inanmakta zorlanıyordu.
Lonca Lideri Liu Tongxuan alemi temel kademede bir üstat olmasına rağmen, Zongshi alemi orta kademede bir öğrenci mi yetiştirmişti?
Ancak kısa süre sonra yaşadığı şoku atlattı. Bu tarz bir durum dünyada rastlanılmayan bir şey değildi.
Bir öğrenci hocasından daha güçsüz olmak zorunda değildi ve bir hoca illa ki öğrencisinden daha erdemli olacak diye bir kaide yoktu. Herkesin kendi güçlü yönleri vardı ve dünya böyle işlerdi!
Lonca Lideri Liu'nun Şifa Sanatı konusunda ne kadar yetenekli olduğuna bakılırsa, bu suikastçı muhtemelen gelişim sanatından çok şifa alanında onun öğrencisi olmalıydı.
"Aynen öyle!" Zhang Xuan ellerini ardına bağlayarak başıyla onayladı.
Karşı taraf ona hocam dediğine göre, böyle bir anda onu terk edemezdi.
Tüm dünyayı karşısına almak anlamına gelse bile, benim öğrencim olduğun sürece, güvende olmanı sağlayacağım!
"Güzel!"
Karşı tarafın yanıtını duyan Lin Hui kısa süre içinde sakinleşmişti. Ardından, Zhang Xuan'e bakarken dudakları yukarı doğru kıvrıldı, "Bunu kabul etmen iyi oldu. Söyle bakalım, genç efendimiz seni nasıl gücendirdi? Neden öğrencini onu öldürmesi için gönderdin?"
"Kıdemli Lin, bu da ne demek oluyor? Lonca Lideri Liu bu gencin hocası olsa bile, yaptığı her şeyden haberdar olması imkansız! Onun dadısı ya da hizmetçisi değil..."
Mo Yu'nun yüzü karardı.
Zhang Xuan o gencin hocasıysa ne olacaktı? Bir öğrencinin birini öldürmek için illa hocasından mı emir alması gerekiyordu? Bu ne tür bir mantıktı?
Hocalar yalnızca birinin şüphelerini giderip onu doğru yola sevk etmekten sorumluydu. Kendi öğrencilerinin yaşamlarından sorumlu değillerdi. Hatta, anne babalar bile bu sorumluluğa sahip değillerdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasiLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...