Kimse Öğrencilerime Zorbalık Edemez

375 59 0
                                    

Bu herifin soruyu neydi?

Lin Ruotian, Tianwu Krallığındaki bir numaralı klanın klan şefi, 3 yıldızlı bir düzen ustası ve Yarı Zhizun bir üstattı. On üç krallık içinde, herkes karşısında saygıyla eğilir, onu kızdırmaktan korkarak yüksek sesle nefes almaya bile çekinirdi!

Ancak, bu herif yalnızca oğlunu ve klanın bir kıdemlisini dövmekle kalmayıp, hesaplaşmak için buraya geldiğini ve dünyada adaleti sağlayacağını söylüyordu...

Lanet olsun!

Seninle hesaplaşması gereken benim! Ne halt etmeye kapıma geldin?

Liu Cheng, seni serseri, seni yaptıklarına pişman edeceğim!

Lin Klanıyla oyun oynayabileceğini mi sanıyorsun?

Şunu unutma, Lin Klanımız bugüne kadar hiç kimseden korkmadı!

Ölmeye bu kadar hevesli olduğuna göre, sana istediğini vereceğim.

Öfkeden kasılmış bir yüzle, Lin Ruotian dışarı çıkıp, karşı tarafın neyin peşinde olduğunu görmeye hazırlanırken, tüm başkentte yankılanacak yükseklikte bir ses duyuldu.

"Lin Klanının şefi, her kimsen çabuk karşıma çık ve özür dile! Aksi halde, yapacaklarım için beni suçlama!"

Öfkeyle kaynayan bir ses tüm çevrede yankılandı.

"Lanet olsun!"

"Bu da kim? Lin Klanının karşısına çıkmaya cüret ettiğine göre delirmiş olmalı!"

"Lin Klanına karşı böyle saygısızca davranmak... Neler oluyor?"

Sağır edici sesi duyan herkesin ödü kopmuştu.

Lin Klanını açık açık kışkırtmak mı?

Bu gözü kara adam kim olabilirdi?

"Fazla cesur davranmıyor mu?"

"Vasat yetenekleriyle haddini aşıyor! Bu şekilde böbürlenirken dilini ısırmaktan korkmuyor mu?"

"Yaşamaktan sıkılmış olmalı..."

Dışarıdan gelen ses Lin Klanının ana salonunda bir tantanaya sebep olmuştu. Kıdemlilerin gözleri öfkeyle kızardı ve öfkeden bayılmak üzereydiler.

Lin Klan güçlendiğinden beri, kim herkesin içinde ve kapılarının önünde onlara hakaret etmeye cüret edebilmişti ki!

Bu kendini beğenmiş doktor buna nasıl cesaret edebilirdi?

"Lanet olsun! Kıdemliler, beni takip edin. Şu küstah herifi parçalayalım!"

Öfkeyle haykıran Lin Ruotian dışarıya doğru yürümeye başladı. Ancak yarı yolda birden aklına bir şey geldi ve dönüp Yüce Bitki Kralı ve Salon Efendisi Liao Xun'a döndü.

"Salon Efendisi Liao, Yüce Bitki Kralı... İkinize bir konuda zahmet vereceğim!"

"Hm?" İkili birbirleriyle bakıştılar.

"Oğlum ve Ji Klanının genç efendisi Liu Cheng'in bir öğrencisi tarafından zehirlendiler, bu yüzden öğrencisinin bir zehir ustası olma ihtimali yüksek! Benim gibi bir Yarı Zhizun'un bile zehir ustalarıyla uğraşması zor. Bu nedenle umarım salon efendisi bana yardım edebilir!"

"Zehir ustası mı? Eğer öyle ise, onu kesinlikle tanırım. Aksi halde, muhtemelen dışarıda yüzeysel birkaç şey öğrenmiş biridir!" Salon Efendisi başıyla onayladı ve elini şöyle bir savurdu, "Pekala! O karıncayı bana bırak. Ne de olsa önemsiz bir iş!"

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin