shinobu pov
Konohagakure'ye varmıştım. Görev için araştırma yapmaya başlamıştım. Bir ramencide ramen yiyordum, aynı anda plan yapıyordum. Yanıma lacivert uzun saçlı bir kadın ve sarı saçlı bir genç oturdu. Galiba o genç köyün kahramanı Naruto'ydu. Ama kızı tanımıyordum.
Konuşmak istesem de son anda vazgeçtim. Yemeği bitirdim, parasını verip çıktım. Akşam olunca iblisi bulmuştum. İblisin yeteneklerini bilmiyordum, o yüzden çok dikkatli olmalıydım.
Son anda saldırmaya karar verdim ve saldırdım. Ona vurduğumda iblis birden kayboldu ve elektirik şokuna uğradım. Felç geçirdim.
Yok olan klon yerine gerçek olan iblis yanıma geldi ve konuşmaya başladı. "Seni yenemeyeceğimi bildiğim için böyle bir tuzak kurdum. dedi ve güldü.
Ona sadece "Seni orospu!" diye bağırdım. İblis yine güldü. Bir kunaği çıkardı.
Gözlerimi kapatmıştım ama hiç bir acı hissetmedim. Gözlerimi açtığımda o kızın iblisi yere serdiğini gördüm. Bana bakıp gülümsedi. Elektirik şokundan bayıldım.
Hinata pov
Zavallı kız. Onu alıp hastaneye götürdüm. Sakura-chan'a onu gösterdim, iyi olduğunu söyledi. Rahatlamıştım. Naruto-kun'a habar vermiştim. Kızın uyanması bekledim.Shinobu pov
Gözlerimi açtım yavaşça. Çok ağrım yoktu. Sadece başım ağrıyordu.
Etrafıma baktığımda beni kurtaran kızı gördüm. Uyuya kalmıştı. Yatakta oturur pozisyona geçtim. kılıcımı aradım. Yatağın yanındaydı. Sevinmiştim.
Cama baktığımda kargamı gördüm. Onu gördüğüm için sevinmiştim. Yanımda kalmıştı.
Bir beş dakika sonra kız uyanmıştı. "Günaydın," dedi. Ben de ona baktım.
"Günaydın, ve teşekürler," dedim.
Gülümsedi. Ben de gülümsedim.
*devam edecek*