Modern toplumun eski bir üyesi olarak, Zhang Xuan şiddetin her zaman son çare olduğunu düşünmüştü.
Ve görünüşe göre, şu an başka seçenek kalmamıştı!
Durum bu olduğuna göre, kibarlığı sürdürmenin bir anlamı yoktu.
Lin Klanının güçlü değil mi?
Gözünde Tianwu Krallığındaki hiç kimsenin değeri yok, değil mi?
Durum bu olduğuna göre, seni döve döve eğiteceğim. Şunu söylememe izin ver...
Bu dünyada... asla kızdırmaman gereken birileri her zaman vardır!
"Zongshi aleminin zirvesi mi?"
"Lonca Lideri Liu gerçekte Zongshi aleminin zirvesinde bir üstat mı?"
"Lin Klan Şefine meydan okuyacak cesareti olmasına şaşmamalı... Lin Hu'yu tek vücut darbesiyle sakat bırakabildiğine göre bunu yapacak gücü var!"
...
Zhang Xuan'in yaydığı aurası hisseden herkes irkilmişti.
Karşı tarafın Tongxuan alemi temel kademedeki gelişim seviyesinin yalnızca bir illüzyon olduğu ortaya çıkmıştı. Gerçekte, Zongshi aleminin zirvesindeydi!
Böyle bir güçle, kesinlikle Tianwu Krallığındaki en üstün figürlerden biri sayılırdı!
"O... O..."
Mo Yu'nun gözleri yuvalarından uğramak üzereydi.
Başkaları Lonca Lideri Liu'nın gerçek kimliğini bilmiyordu, bu nedenle şok olsalar da, yalnızca o kadardı. Ne de olsa birinin yirmi dört yirmi beş yaşında Zongshi aleminin zirvesine ulaşması müthiş bir başarı olsa da, duyulmamış bir şey değildi.
Ancak... Mo Yu karşı tarafın gerçek kimliğini biliyordu.
Zhang Xuan!
Zongshi alemine yalnızca birkaç gün önce ulaşmıştı, peki yalnızca altı yedi günde nasıl zirveye ulaşabilmişti?
Zongshi aleminde her bir kademeyi atlamak için uzun süreler gerekirdi. Bir dehanın temel kademeden zirveye birkaç yıl içinde ulaşması bile oldukça zordu. Ancak, bunu yalnızca birkaç günde yapmak...
Kız tüm dünya görüşünün yıkıldığını ve delirmek üzere olduğunu hissediyordu.
Daha önemlisi... En az 3 yıldızlı eczacı, usta doktor, usta ressam, 2 yıldızlı canavar eğiticisi ve 2 yıldızlı usta hoca seviyesine ulaşmıştı...
Bunca zamandır onun zayıf yönünün gelişim seviyesi olduğunu düşünüyordu. Ancak, o konuda da kaybetmediğini fark edince... Mo Yu delirmek üzere olduğunu hissediyordu.
Karşı tarafın onunla ilgilenmemesine şaşmamalıydı. Böylesi yeteneklerle... Dışarıda onu çok daha büyük bir dünya bekliyordu.
"Muallim Liu... Zongshi aleminin zirvesinde bir üstat ve hatta Muallim Zhang'den bile üstün mü?" Zhao Ya ve diğerleri şok olmuşlardı.
Karşı taraf kılıcını tek parmağıyla kırdığında, kız onun güçsüz biri olmadığını anlamıştı. Ancak, bu kadar korkunç bir figür olduğunu asla hayal edemezdi.
Muallim Zhang yalnızca Zongshi alemi temel kademedeyken, o zirvedeydi...
Muallim Zhang'den bile güçlü olduğuna göre... Mu Xueqing ve diğerlerinin onun onuru için dövüşmekte bu kadar kararlı olmalarına şaşmamalıydı.
...
"Zongshi aleminin zirvesi mi? Böyle genç bir yaşta böyle inanılmaz bir güce sahip olduğun için gerçekten inanılmazsın. Ancak, bu Lin Klanımıza meydan okumaya yetmez. Klan Şefi, ona bir ders vermeme izin verin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
ФэнтезиLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...