Salon Efendisi, Kurtar Beni!

393 67 0
                                    

Zhang Xuan'in depolama yüzüğünde hiç silah yoktu ve Canavar Salonunun kıdemlisinin ona verdiği kılıcı Zhao Ya'ya hediye etmişti.

Karşı tarafın silahını çıkarttığını gören Zhang Xuan hemen genç kıza dönerek seslenmişti.

"Kılıç mı?"

Zhao Ya bir anlığına tereddüt etti, ancak sonunda, yine de kılıcını çıkartıp doğruca Muallim Liu'ya fırlattı.

Muallim Liu'nun neden kılıcını ödünç almak istediğini bilmiyordu, ancak buraya ona yardım etmek için geldiğinden, meseleyi fazla düşünmedi.

Huala!

Kılıç kınından çıktığı anda, çevreye soğuk bir ışık yayıldı. Bir anda, Zhang Xuan'in duruşu tamamen değişmişti. O anda, sanki elindeki kılıçla bütünleşmişti ve aurası gökyüzüne kadar fırlamış, mavi gökleri yaracakmış gibi hissettirmişti.

Çın çın çın çın çın!

Bir anda, çevredeki tüm kılıçlar hükümdarlarını selamlar gibi tiz bir vızıltı çıkartmaya başladılar. Vızıltı bir ritim yakalayarak kulağa hoş gelen, hareketli bir melodiye dönüştü.

"On Bin Kılıcın Çağrısı... Bu Kılıç Nabzının üstündeki alem olan Kılıç Kalbi mi?"

"Yalnızca yirmilerinde olmasına rağmen, Lonca Lideri Liu Kılıç Kalbini mi kavramış?"

"B-bunu nasıl başarmış?"

...

Herkes yaşadıkları şokla şiddetle sarsıldı ve tüm bakışlar Zhang Xuan'e odaklanmıştı.

Silah Nabzı bir silahta ustalaşan birinin alacağı uzun yolun yalnızca başlangıcıydı. Bir üst seviyeyi kavrayanlar Silahların Kalbini anlayabilirlerdi.

Kılıç Kalbi birinin kılıç ustalığı konusundaki derin anlayışının vücut bulmuş haliydi ve Zhizun'u aşan üstatlar bile bu seviyeye kolayca ulaşamazlardı. Ancak Zongshi aleminin zirvesinde olan bu genç adam onu sergilerken, şok olmamaları mümkün müydü?

Kılıç Kalbi, kılıcı kalbiyle hareket ettirip, istediği anda akıntıyı tersine çevirebilmek demekti. Yaptığı her bir hamle bir kılıç sanatıydı.

Bu seviyeyi kavradıktan sonra, kendi seviyesindeki hiçbir kılıç kullanıcısı ona rakip olamazdı.

"Hayır, bu Kılıç Kalbi değil!"

Köşk Efendisi Jiang tam o sırada olay yerine gelmişti ve kafasını salladı.

Diğerleri Lonca Lideri Liu'nun gerçek kimliğini bilmese de, o biliyordu. Zhang Xuan'in sergilediği yetenekleri düşününce, eğer Lin Klanının onu öldürmesine izin verirse, Usta Hoca Köşkü karargahı onu kesinlikle yok ederdi.

Bu nedenle haberi alır almaz buraya koşmuştu.

Ancak, Zhang Xuan'in üstün konumda olduğunu görünce kenardan izlemeye karar vermişti.

"Değil mi?" Kıdemli Zhu şüpheyle sordu.

On Bin Kılıcın Çağrısı, Ejderhaların Kükremesi, bunlar birinin Kılıç Kalbini kavradığının açık göstergeleriydi. Eğer bu değilse, başka ne olabilirdi ki?

"Birinin anlayışının ne kadar derin olduğuna bağlı olarak, Kılıç Kalbi üç seviyeye ayrılır, temel, orta ve ileri. Kılıç Kalbini kavrayan biri kılıca ruh katabilir ve bu sayede kılıçla uyum sağlayarak onu gerçek anlamda kolunun bir uzantısına dönüştürür! Usta Zhang On Bin Kılıcın Çağrısını tetiklemiş olsa bile, kılıcın yalnızca aurasını harekete geçirmeyi başardı Henüz kılıç ruhunu tamamen kavrayabilmiş değil..."

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin