otuz üç: özgüven ve endişe

14.9K 1.6K 1.1K
                                    



















ben geldim

iyi okumalar

























*
*
*



















"Bunun hala iyi bir fikir olup olmadığından emin değilim, yine de geldiğin için teşekkür ederim."

Yeni düzleştirdiği saçlarını aynadan kontrol etmekte olan omega çocuk gülümseyerek arkasında dikilen arkadaşına bakmıştı. "Lafı bile olmaz Jungkook. Hadi, vakit kaybetmeden seni hazırlamaya başlayalım!"

Heyecanla arkasına dönmüş ve Jungkook'un şort ve tişörtten oluşan ev halini dudak büzerek süzmüştü. Evet, Jungkook Jimin'i akşamki randevusunda güzel görünebilmesine yardım etmesi için evine çağırmıştı. Jimin de her zamanki gibi tatlı ve yardımsever kişiliğini konuşturmuş, aynı zamanda yeni kankası ve en yakın arkadaşının ilk randevusu olduğu için bunu yapmaya çok hevesliydi, heyecanla yardım teklifini kabul etmişti.

"Pekala, şimdi bakalım." Arkasını dönmüş ve Jungkook'un dolabını açıp karıştırmaya başlamıştı. Bunu yaparken hiçbir çekincesi yoktu çünkü Jungkook onu buraya bunun için çağırmıştı.

Eline aldığı gömleklerden beğendiklerini yatağın üzerine bırakıyor, beğenmediklerini geri asıyordu. "Taehyung nasıl şeylerden hoşlanır Jimin, biraz bahsetsene." Jungkook sanki kendi evinde değilmiş gibi diken üstünde yatağının bir köşesine çekinerek oturmuş, aynı çekingen tonda da sormuştu.

"Taehyung birçok şeyden hoşlanır. Sen hangi kategoriden bahsetmemi isterdin?" Jimin işine büyük bir özenle devam ederken oldukça ciddi bir cevap vermişti.

"Yani, bilmem." Jungkook ensesini kaşımıştı. "Mesela giyim tarzı? Karşısındakinin giyim tarzını nasıl değerlendirir?"

"Hmm." Jimin kısa bir süre bu soruya nasıl cevap vereceğini düşünmüştü. "Taehyung insanların tarzını çok önemsemez ya da yargılamaz. Ancak bilirsin, her insan karşısındaki yabancının dış görünüşünü inceleyerek o kişi hakkında bir fikir sahibi olmaya çalışır. O da eminim karşısındakinin özenli olup olmadığını kafasında değerlendiriyordur."

"Yani, güzel giyinmek onun için önemli mi?"

"Yerine göre değişir bence." Jimin ayıracağı tüm gömlekleri yatağın üzerine bırakmış ve arkadaşına dönmüştü. "Özenli ve bakımlı biri olman herkes için, en çok da kendin için önemlidir. Bu kendine verdiğin değeri gösterir. Sen Taehyung'u ev dışında paspal bir halde gördün mü?"

Jungkook kafasını iki yana sallamıştı. "Evdeki giyim tarzının da çirkin olduğunu söyleyemem tabii." Aklına gelen görüntüyle muzipçe sırıtmıştı. Taehyung'la en çok zaman geçirdiği mekan evdi elbette, bu nedenle onu en çok ev haliyle görmüştü.

"Tabi beğenirsin, adam yarı çıplak geziyor." Jimin de onun gibi muzipçe sırıttığında Jungkook kaşlarını çatmıştı.

"Hiç de bile." Öyle gezdiğini kendi de biliyordu. "Hem sen nerden biliyorsun ya? Senin yanında da mı öyle geziyor yoksa?"

Jimin kıkırdamış ve Jungkook'un sorusunu cevapsız bırakıp onu biraz deli etmişti. Önündeki gömlekleri sıra sıra alıp Jungkook'un üzerine tutuyordu. "Hey, cevap versene!"

black belt • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin