Z pohledu Katte:Crrrrr......Ach ne a je to tady znovu.... Ta hrozná budova jménem škola neboli mučírna.Jak já to místo nesnáším.! No nic i když nechtěně,ale vstala jsem a namířila si to do koupelny udělat ranní hygienu a namalovat se. Dneska jsem se rozhodla pro řasenku,tužku na oči a lehký pudr,který zakryl menší nedostatky. Jakmile jsem usoudila,že vypadám k světu,přicházela ta horší část. Vybrat oblečení!! Oh já věděla pro vstávat o půl hodinu dřív než normálně...No nic zpátky k tématu, nemám co na sebe!!!
Po dlouhém rozmýšlení jsem se nakonec rozhodla pro bílý tílko na,které jsem si vzala černou košili,která měla rukávy po předloktí s krátkým záhybem a k tomu černé legíny a černé vansky a to všechno jsem doladila stříbrným náhrdelníkem,který jsem dostala minulý rok na patnáctiny a pár náramky. Samozřejmě jsem se musela prvně prohlédnout v zrcadle než se ukážu. Fíha vypadá to dobře. Ne,že bych se často chválila jo,ale dneska mi to sluší. Jo ja vím jsem narcis.
Po usouzení,že vypadám dobře jsem se vydala do kuchyně. A heleme byly tu úplně všichni a jakmile mě zbystřil Justin ze mě nemohl spustit oči a lehce se uchechtl. Někdy by mě vážně zajímalo na co myslí?? Nebo radši ne. Nick se na mě díval jak kdyby viděl anděla,který má duši ďábla... Zato Jason se na mě usmíval kd ucha k uchu. Fakt jediný normální....
"Dobré ráno Katte"řekla mamka s Jeremym dohromady na což se oba uchechtly a usmály se na sebe. Panebože proč já???
"Dobré,všem"řekla jsem a koukla po všech teda až na Jusse...
Najednou Jason vstal a obejmul mě a do ucha mi pošeptal,že mi taky přeje dobré ráno a já se naň ho usmála. Je tak roztomilý.
"Tady máš Katte,dobrou chuť " řekla mamka a podala mi tácek s.... Jooo palačinky s nuttelou... Já vím někdy jsem jak dítě. Hah prý někdy....
"Jo díky"řekla jsem a za chvilku jsem to dojedla a tak mě napadlo,jak se vlastně dostanu do školy????
Tak jsem cstala a přešla k Jasonovi.
"Posliš Jasone je mi to blbý,ale jak se dostanu do školy mám jet autobus-"nemohla jsem to doříct,protože mi skočil do řeči.
"Ne Katte ty jedeš se mnou a Justinem"řekl a začal se smát a jak uviděl můj vyděšený obličej tak se rozesmál úplně.
"Hele nesměj se mi" řekla jsem uraženě a složila si ruky na prsou a Jason hned zmlkl,ale šlo vidět jak mu cukají koutky.
Pak jsme se s Jasonem vydaly do garáže kde už čekal Justin a jakmile mě uviděl protočil očima... Co to??! Ježiš to je fakt debil.!
"Na co čekáš,kočko?"zeptal se mě Jason po chvilce co jsem tam..ježiši já tu stála celou dobu a oni se na mě dívali ježiši....
"Ehm..jo promiň už jdu" řekla jsem a usmála se naň ho. A vydala se do Justinova Lamborghini... Ale samozřejmě to je jen jedno z jeho aut ještě by se tu našli BMW,Audiny,Mercedesi,Chevrolety atd.prostě jich tu mají strašně moc.... No prostě kluci.....
Justin seděl ve předu a Jason mi řekl ať jdu vedle něho,protože prý jedem ještě pro nějakého Ryana a,že mě prý nenechá sedět vedle něho,pro jistotu..
Nakonec jsem si povzdechla a šla vedle Justina,který nás už naštvaně probodával pohledem.
Jakmile jsme nasedly tak Jason si s Justinem o něčem povídali a nevím proč,ale pokaždé když promluvil Justin se mi v břiše rozletělo stovky motýlků. Musím říct,že to byl opravdu zvláštní,ale hezký pocit. Bože. Proč mám jak hezký pocit jenom u Justina?? Proč?? To prostě nechápu a asi ani nepochopím...
ČTEŠ
Dangerous love // JBFF
Hayran KurguKatty Black(16), dívka ve škole velice oblíbená nejen mezi dívkami ale i chlapci. Žije se svou mamkou Annou Black. Jednoho dne se, ale dozví něco co jí změní život. Její mamka si našla přítele jménem Jeremy Bieber,který má tři syny Jasona Biebera(1...