1 ,, Transfer Öğrenci

8 2 0
                                    

Merhaba ben Minho, yeni bir okula transfer oldum. Çok mutluydum çünkü bu okul normal bir okul değildi! Prens bu okulda okuyordu! Sonunda hayalime kavuşacağım için çok mutluydum, ta ki.. 


WELCOME<3


Etrafı izleyerek bahçeye yavaşça girmiştim. Herkes bana bakarak fısıldıyordu, neden olduğunu anlamamıştım. Sadece şu cümleyi duyabilmiştim; "Umarım burada olduğuna pişman olmaz." Neden böyle demiş olabilirler ki? 


En sonunda içeriye girip birine müdürün odasını sordum.


"Afedersiniz, müdürün odası nerede acaba?"


"Oh, sen yeni çocuk olmalısın. İstersen seni götürebilirim."


"Tabii ki, olur! Benimde birine bir şey sormam gerekiyordu."


Birlikte yürümeye başlamıştık.


"Adın ne?"


"Ben Lee Minho!"


"Bende Hwang Hyunjin, memnun oldum Minho"


Birlikte konuşa konuşa müdürün odasına varmıştık. Ben içeri girdim ve kayıt işlemlerini tamamladım. Dışarıya çıktığımda Hyunjin hala beni bekliyordu.


"Beni beklemene gerek yoktu ama yine de teşekkür ederim"


"Ne demek 'beklemene gerek yoktu' ben seni beklemesem kaybolursun"


"Oh oda doğru"


"Bu arada ne soracaktın?"


"Ah evet, ben bahçedeyken herkes benim hakkımda konuşuyordu, duyduğum en net cümle 'Umarım buraya geldiğine pişman olmaz' dı. Neden böyle bir şey söylediler anlamadım?"


Hyunjin sessiz kaldı ve aniden bir bağırma sesi geldi. Hyunjin hemen kafasını oraya çevirdi ve sese doğru koştu. Bende anlamsızca onun peşinden koştum. Hyunjin kalabalığın içinden sıyrılarak ortaya geçti ve bağırmaya başladı. Açılan boşluktan Prensi görmüştüm, ama neden? Boşluk kapanınca parmaklarımın üstüne basarak onları izlemeye başladım. Yerde biri oturuyordu ve ağlıyordu? Hyunjin onun önünde durmuş Prense bağırıyordu, aniden Hyunjine yumruk attı. Hyunjinin ağzından kan sıçradı. Aniden onun yanına koştum boşluk oluşturarak.


"Hyunjin! İyi misin?"


"Minho, geri çekil. Karşında prens duruyor, ona karşı gelemezsin."


Prense baktım, kanatları çok güzeldi, yüzü, saçları.. Ama onun çok kötü biri olduğunu anlamıştım. Ağzımdan bir cümle çıktı.


"Onlara neden vurdun?"


"Hmm, sen yeni gelen çocuk değil misin?"


Ses çıkarmadan ona bakıyordum.


"Anladım.. Yani beni daha hiç tanımıyorsun. Seni şimdilik affediyorum, bir daha karşıma çıkma."


Başka bir şey söylemeden yanımızdan ayrıldı. Bir Hyunjine bir yerdeki çocuğa bakıyordum. Hyunjin yerdeki çocuğa döndü ve konuştu,


"İyi misin Seungmin?"


"İyiyim Hyunjin, ama lütfen bir daha prensle aramıza girme, sonra sanada vuruyor.. Sen iyi misin?"


Seungmin adındaki çocuk ayağa kalkıp Hyunjinin ağzından akan kanları sildi, gözü hala yaşlıydı. Birbirlerine sarıldılar.


"Abim görseydi beni affetmezdi, biliyorsun onun olmadığı yerde seni koruyan kişi ben olmalıyım."


"Ama-"


"Aması yok Seungmin"


Daha fazla konuşmadan onlara revire gitmeleri gerektiğini söyledim, yavaşça gittiler.


"Demek bu yüzden öyle söylediler.. Ben sadece prensi görmek istiyordum.. Ama o sadece bir zorbaymış.."



___________________________________________

HEYO EVRİMEN

Yeni ficde hello😈😈🤘

Umarım beğenilir..

Çok kötü olacağını biliyorum ama yapıyorum😣😣

Şimdilik görüsürüz....

Fairy World // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin