Multimedya da Asya var.
Sabah kalktığımda hemen üstüme bol bir tişört altıma kısa bir şort giyip hemen aşağıya indim ve Asya'nın uyandığını gördüm hemen yanına gidip "bu gün sahile gidip biraz eğlenmeye ne dersin" dedim, bana dönüp kafasıyla onayladı. Kahvaltıyı birlikte hazırladık hem yemek yiyip hemde konuşuyorduk yemeğimiz bittikten sonra giyinmeye gittik. Ben bikini Asya mayokini giydi arabaya binip yola koyulduk.Biraz gittikten sonra evimizin yan tarafında oturan çocukları gördük belli ki arabaları bozulmuştu ve onlarda sahile gidiyorlardı durdurup "merhaba yardım lazım mı diye" sordum esmer olan kafasıyla onayladı. Arabadan inip onlara yardımcı olmaya çalıştık ben onlara "arabanın durumu kötü isterseniz bizimle gelin bizde sahile gidiyoruz" dedim arabayı çekmek için çekici geldi arabalarını götürdü onlar da bizimle geldi onlarla konuşup tanışmıştık esmer olanın adı Bulut , sarışın olanın adı Tuna idi onlarla çok iyi anlaşmıştık sahilede bile birlikteydik. Dönüş yolunda ise evlerimizde duş aldık sonra onların evine gidip bir şeyler yapacaktık. Eve geldiğimizde ben hemen çantamı fırlatıp duşa girdim duştan sonra saçımı dağınık topuz yaptım üstüme bol bir elbise geçirip hemen aşağıya indim o arada Asya da indi birbirimize bakıp aynı anda "çok güzel olmuşsun" dedik. Hemen dışarı çıkıp evlerinin kapısını çaldılar kapıyı açan ise bana göz kırpan küçük çocuktu bize "selam kızlar hoşgeldiniz"dedi ve içeri girdik karşımıza Bulut çıktı "selam kızlar" dedi karşıdan da Tuna geldi merhaba dedi bizde onlara selam verdik ve salonlarına geçtik televizyon izlerken onlara bir soru sordum "bizi karşılayan küçük çocuk kimdi" hemen Tuna cevap verdi "o benim kardeşim Ömer ,onunla tanışmanıza gerek yok çok gıcıktır" dedi. Bende ona "tahmin ediyorum zaten" dedim ve bana dönerek "efendim anlamadım" dedi bende ona "yok bişey" dedim onlar çok eğlenceliydi ama Tuna'nın kardeşinden gerçekten çekeceğimiz var çok sinir birisine benziyor ilk gördüğümden beri ona gıcık kapıyorum. Çocuklarla biraz vakit geçirdikten sonra oradan ayrıldık çok eğlenmiştim o küçük velet olmasaydı daha çok eglenirdik. Eve girdiğimizde Asya bana dönüp "çok tatlı değil mi" dedi bende ona dönüp "kimden bahsediyoruz dedim" bana döndü gözleri parlıyordu "Bulut" dedi ve ona gülümseyer hadi git uyu artık şapşal dedim ve odama çıktım geceliğimi giyip yatağıma yattım tavana bakarak bir stressiz ve eğlenceli gün daha sona erdi dedim ve uykuya daldım.