Sziasztok! Y/n vagyok.. Y/n Gallagher!
16 éves vagyok és egy eléggé híres lány.
Táncolok,ami nagyon sok fiúnak bejön,és én is szeretem csinálni,mivel a táncolásomból lettem híres,hogy miért? 6 évesen a legnagyobb álmom az volt,hogy híres táncos legyek,ami meg is valósult. Anyukám aznap beíratott egy tánc iskolába,ahol nagyon sok lány vidáman fogadott,persze az edzőm is,egy héten 3x volt edzésem. Mindig mentem és egy napot se hagytam ki! Már egyre ügyesebb voltam,versenyekre jártunk, meg léptünk fel fesztiválokon is. De eljött az a nap is,amikor egyedül soloztam! Eléggé féltem,de anya meg az edzőm mindig ott voltak mellettem és segítettek,amit nagyon köszönök nekik,mert nélkülük nem is ment volna ez az egész. És így mindig első helyezett lettem. És most meg egy híres táncos vagyok,interneten,youtubon is fent vagyok,újság is készült rólam stb.
Szüleimmel élek Berlinbe egy gyönyörű házba!
Nincsen testvérem,de elboldogulok egyedül is,amúgyis szüleim nem nagyon szoktak otthon lenni,mert állandóan dolgoznak.
Apukám igazgató egy cégnél,anyukám meg ügyvéd,szóval mit mondhatni jól keresnek anyáék!
Annyit még magamról hogy hosszú egyenes barna hajam van,kékeszöld szemem,158 cm vagyok igen,eléggé törpe, szoktak is így hívni a barátaim! és 47 kg,se vékony se dagi. Imádok sportolni,zenét hallgatni,meg gördeszkázni,meg persze a barátaimmal lógni. Most nyári szünet van,amit nem bánok mert imádok pihenni,nem is arról van szó,mert a suliba sokan szeretnek,meg a tanárok is bírnak,meg amúgy a jegyeim is tök jók. De mindegy barátaim kb 13 van van,de abból is csak 1 vagy 2-vel szoktam találkozni,mert valamikor én nem érek rá,vagy ő/ők. De holnap egy különleges napom lesz,mert interjúra fogok menni,ahol lesz egy banda is,amit nem ismerek azt mondták hogy Tokio Hotel a nevük de hát hiába nem ismerem őket. Amúgy azt elfelejtettem mondani,hogy a stílusom változó, néha fekete, néha több színben járok,a zene ízlésem is így van.Sziasztok ez egy kis bemutatkozás!
Szerintem mára hozom a part 2-ot!
Ha tetszik jelezd egy csillaggal!
Legyen szép napod <3
ESTÁS LEYENDO
Erre nem számítottunk..
RomanceEgy híres táncos lány találkozik egy bandával és belőle megpillantja a legszimpatikusabb srácot. Talán összejönnek? Vagy csak barátok lesznek?