Την επόμενη μέρα η Αθηνά ξύπνησε νωρίς το πρωί ειδε δίπλα της την Μαργαρίτα.
Σηκώθηκε προσεκτικά για να μην την ξυπνήσει ετοιμάστηκε και κατέβηκε στην κουζίνα. Εκεί την περίμενε η Αναστασία. Που είχε δει τα πράγματα της αλλά όταν πήγε να την δει αυτή κοιμόταν.
Αν. Καλημέρα κυρά μου καλώς ήρθες (και ορμηξε και την πήρε αγκαλιά.)
Αθ. Καλημέρα Αναστασία μου. Καλώς σας βρήκα.
Αν. Κυρά μου σου έχω φτιάξει πρωινό.
Αθ. Αναστασία μου σε ευχαριστώ αλλά σε παρακαλώ σταματά να με λες κυρά δεν μου αξίζει.
Αν. Εσύ να σταματήσεις κυρά μου. Για μενα ήσουν είσαι και θα είσαι κυρά και αρχόντισσα. Και όποιος τολμήσει να σε κακολογηση θα τον σκοτώσω.
Αθ. Εντάξει Αναστασία μου. Σε ευχαριστώ.
Αν. Για ποιο πράγμα;
Αθ. Που μ'αγαπας πάρα στα όσα έγιναν και έμαθες.
Αν. Δεν με νοιάζει τίποτα. Με νοιάζει που είσαι καλά και ελεύθερη....
Αργότερα αφού η Αθηνά ήπιε μόνο το καφέ της. Πήρε την τσάντα της και έφυγε. Πήγε στο νοσοκομείο. Εκεί συνάντησε τον Γιώργη. Με το που την είδε κατέβασε το κεφάλι και κοίταξε το πάτωμα. Ένιωθε ενοχές. Η Αθηνά δεν του μίλησε. Μπήκε κατευθείαν στο δωμάτιο του Μιχάλη. Με το που τον είδε με όλα αυτά τα μηχανήματα και τα καλώδια ένιωθε το στομάχι της να γίνεται κόμπος. Πήγε κοντά του και καθησε στην καρέκλα δίπλα του.
Έπιασε το χέρι του προσεκτικά και άρχισε να του μιλάει.
Αθ. Μιχάλη μου. Αγάπη μου. Εδώ είμαι. Δίπλα σου. Όπως ήσουν και εσύ όλο αυτό τον καιρό. Γινε σε παρακαλώ καλά. Γίνε πάλι καλά για να χαθώ πάλι μέσα στην αγκαλιά σου. Να με φιλάς και να παίρνω ζωή. Να κοιμηθούμε πάλι αγκαλιά.
Αγάπη μου. Γύρνα κοντά μου σε παρακαλώ.
Δεν έπρεπε να σου φερθώ έτσι. Εγώ φταίω για την κατάσταση σου. Και δεν θα μου το συγχωρήσω ποτέ αυτό.
Μιχαλη μου προσπάθησε να τα καταφέρεις γιατί αν δεν το κάνεις θα πεθάνω και εγώ το ίδιο λεπτό. Σε παρακαλώ σύνελθε.
Σε χρειάζομαι.
Σ'αγαπαω. Μ' ακούς;
(Η Αθηνά άφησε το χέρι του και έβαλε το κεφάλι της δίπλα του και τον φίλησε απαλά στο μέτωπο.
Όσο η Αθηνά ήταν μέσα στο δωμάτιο του Μιχάλη είχε έρθει και η μαργαρίτα στο νοσοκομείο που ξύπνησε και κατάλαβε οτι η Αθηνά θα πήγαινε εκεί κατευθείαν.)
Ξαφνικά όσο η Μαργαρίτα και ο Γιώργης μιλούσαν είδαν τους γιατρούς να τρέχουν και να πηγαίνουν τρέχοντας στο δωμάτιο του Μιχάλη.
Τρελάθηκαν και οι δύο όταν άκουσαν την Αθηνά να ουρλιάζει.
Ακολούθησαν τους γιατρούς τρέχοντας.
Ο Γιώργης είδε την Αθηνά να είναι πάνω από τον Μιχάλη και να του φωνάζει. Ο Γιώργης άρπαξε την Αθηνά από την μέση και την τράβηξε προς τα πίσω γιατί χτύπαγε τους γιατρούς.Αθ. Μιχάλη μου , όχι μην μου το κάνεις αυτό. Μην με αφήνεις. Μ'ακους μην φεύγεις από κοντά μου
Αγάπη μου. Σε παρακαλώ σε χρειάζομαι. Σαγαπαω μ' ακούς το ξέρω ότι Μ'ακους αγάπη μου γιατι αν φύγεις θα έρθω μαζί σου.....
(Η Αθηνά προσπαθούσε να φύγει από τα χέρια του Γιώργη που την κρατούσε γιατί ήθελε να μπουκάρει μέσα στο δωμάτιο. Ξαφνικά και εκεί που φώναζε έσβησαν όλα. Λιποθύμησε στα χέρια του Γιώργη. Η Μαργαρίτα πανικοβλητη φώναξε έναν γιατρό και την μετέφεραν στο ιατρείο για να της κάνουν μια ηρεμιστική.
Ο Γιατρός αφού συνήλθε η Αθηνά της είπε ότι θα της κάνει και μια εξέταση αίματος για καλό και για κακό.Η Αθηνά βέβαια δεν ήξερε τι την περίμενε απο'δω και πέρα.....
Αφιερωμένο ❤️
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...