s e k i z

1K 62 303
                                    

İlahi bakış açısı

ibne'm: *konum*

R6'cı bey: gerçekten, karşıma burada mı çıkacaksın?
R6'cı bey: tamam biliyorum, benimle sevişmek için can atıyorsun, ama ilk günden de olmaz ki.

ibne'm: Karan ne saçmalıyorsun? Ne sevişmesi ya?
ibne'm: basit sıradan bir cafe işte. Konuşmak için gayet uygun.

R6'cı bey: yavrum attığın konuma gir, bir bak bakalım, gerçekten orası cafe mi? [12.25]

ibne'm çevrimdışı...
ibne'm çevrimiçi...

ibne'm: hiiii Karan, ama ben pavyon konumu atmadım ki. [12.30]
ibne'm: cafe, konumu attığıma oldukça eminim.
ibne'm: yanlış konum atmışım, özür dilerim.
ibne'm: *konum*
ibne'm: inşallah bu sefer doğru atmışımdır..

R6'cı bey: önemli değil güzelim.
R6'cı bey: artık ben yavaştan hazırlanmaya başlayayım.
R6'cı bey: doğru güzelim, doğru.
R6'cı bey: görüşürüz güzelim.

ibne'm: görüşürüz hayatım. [12.40]

görüldü...
R6'cı bey çevrimdışı...
ibne'm çevrimdışı...

1 saat sonra

Arden'in anlatımıyla

Yaklaşık 1 saattir Karan'ı bekliyordum. Sanırım biraz erken gelmiştim, 'biraz mı? Kanka 1 saattir dikiliyoz burda be' abartma zülfiye-iç sesimin adı- 'kes sesini, haklı olduğumu biliyon' tam zülfiye'ye cevap verecekken, uzaktan Karan'ın geldiğini gördüm, o motoruna kurban be gülüm. Bana doğru yaklaşırken, elimle yüzümü kapattım, ne yapayım utanıyorum?

- (gülerek) pardon acaba benim, tatlı, masum, sevimli anonimim siz olabilir misiniz?

- NE? ANLAMADIM HANIMEFENDİ, HAYIR BEN HAMİLE DEĞİLİM.

aman tanrım, neler saçmalıyorum ben! Hepsi Karan'ın yüzünden hıh! Bak ya bir de kahkaha atıyor. Ellerimi yüzümden çekmemle, kahkahası yavaşladı. Adam resmen felç olmuş gibi dondu, böyle olacağını biliyordum.

- sen- sen?

- evet ben hehe, yıllar önce, eşcinsel olduğum için dövdüğün çocuk ben. Arden Ulaş.

- aklıma sıçayım, bu güzelliğe nasıl kıyabilmişim amk?

- biliyor musun? Bende kendime yıllardır bunu soruyorum, 'bu gavat nasıl kıyabildi bana?' diyorum. Eee sonra da diyorum ki 'peki ben nasıl beni döven birine aşık olmayı becerebildim?' ama hiç birine cevap bulamıyorum.

- harbiden sen, benim gibi birine nasıl aşık oldun?

- şeyy bunları içeride konuşsak? Ayıptır söylemesi, accuk ucundan götüm dondu da!

- ah özür dilerim, tabii gel geçelim.

'buz gibi havada kıç kadar şort giyersen donarsın tabii' zülfiye keser misin sesini?! 'kesersem arkamdan çok ağlarsın ama' ağlamam valla bak. 'sen onu benim götüme anlat'

- pipine anlatsam olmaz mı?

- anlamadım? Pipime neyi anlatacaksın?

- ben onu içimden demedim mi ya?

R6'cı bey [B×B] ~ Texting ~ | düzenlendi |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin