Cap 1

22 2 1
                                    

Sasuke se plimba înainte și înapoi în fața ușilor duble. Sakura fusese însărcinată cu primul lor copil și acum complicațiile au adus-o la spital. 'Asta primesc pentru că încerc să mă răzbun și să părăsesc Konoha ?' gândi Sasuke. După cinci ani în care a încercat să-l găsească pe Itachi pentru a se răzbuna și a-l ucide, Sasuke era într-o stare disperată. Coechipierii lui din Taka au comis o revoltă împotriva lui și aproape că l-au lăsat mort. Stătea întins pe solul pădurii, murind de expunere când Sakura îl găsise în pădure. Putea să vadă expresia de dragoste și îngrijorare de pe chipul ei. Trecuseră aproape cinci ani de când plecase din sat și totuși ea încă ținea la el. Sasuke a știut imediat că ea era cea potrivită pentru el. Sakura se îngrijise apoi de rănile lui și îl vindecase și chemase ajutorul de care avea nevoie pentru a se recupera. Ea fusese alături de el în fiecare zi și totuși rolurile erau inversate.

"Ea a avut grijă de mine după ce i-am abandonat pe ea și pe Naruto. Acum are nevoie de mine mai mult ca oricând." își spuse Sasuke în timp ce se uita la uși. "Te rog ! Te rog lasa-o sa fie bine !" El s-a auzit rugându-se.

Punându-și fața în mâini, a început să plângă din cauza incertitudinii în privința a ce se întâmplă cu Sakura în sala de operație. "Nu am fost atât de aproape să plâng de aproape un deceniu. Sakura-chan, te rog să fii bine !" gândi Sasuke în timp ce lacrimile începură să-i curgă în ochi. Privind în sus, a văzut lumina de deasupra ușilor duble care spunea „Chirurgie în curs” încă aprinsă.

Sasuke se prăbuși cu fața în jos pe banca de așteptare căptușită de lângă ușile operatorului. Nu era un medic-ninja;era departe de subiect. De fapt, abia putea să trateze cele mai frecvente răni pe care le-a suferit ca membru al forței de poliție militară din Konoha. În ciuda lipsei de cunoștințe medicale, el știa că ceva nu era în regulă atunci când Sakura se plângea de durere în abdomen când data scadenței era la 5 luni. Chiar și Sasuke știa că nu ar putea avea copilul când avea doar aproximativ patru luni. A verificat-o și a găsit-o prăbușită și sângerând în baie; știa că trebuie să meargă la spital. De îndată ce au ajuns acolo, Tsunade a știut ce se întâmplă și a trebuit să supravegheze imediat tratamentul. Trecuseră acum aproape trei ore când a adormit de stres, îngrijorare și epuizare. Mâna unei femei l-a strâns pentru al trezi.

"Sasuke! Sasuke? Uchiha Sasuke?!" spuse Tsunade încercând să-l trezească.

"Huh? Ce-?" spuse Sasuke când își luase conștiință și ridica privirea. Tsunade îl privea de sus, cu o față destul de sumbră. "Ce este? Doamne, nu-mi spune că a murit acolo!"

"Oh nu." spuse Tsunade așezându-se lângă Sasuke. "O avem în observație. O să fie bine și va reuși, este doar..."

— Dă-mi-o direct Lady Tsunade! a implorat Sasuke.

„A avut un avort spontan”. spuse Tsunade.

"O ce?" întrebă Sasuke.

"Un avort spontan. Este locul în care corpul respinge un făt care nu mai este viabil. În termeni profani, ea a pierdut copilul. Îmi pare rău, trebuie să fie devastator." spuse Tsunade.

"Oh." spuse Sasuke în gol. Și-a dorit de mult timp să fie tată. De fapt, a fost foarte bucuros când a aflat că Sakura era însărcinată. Acum, cu viața creată de el și Sakura a dispărut, Sasuke se simțea gol înăuntru.

— Poți să o vizitezi dacă vrei. spuse Tsunade conducându-l pe Sasuke în camera lui Sakura.

"Sigur." spuse Sasuke pe un ton automat gol. Avea impresia că jumătate din el era moartă și plecată. El o urmă pe Tsunade în camera în care se afla Sakura. Sasuke se uită la ea și simți că lacrimile îi vin în ochi. Era palidă și umflătura ușoară pe care o avea când era însărcinată acum dispăruse. Corpul ei slăbit era conectat la o picurare intravenoasă adormită. Sasuke se apropie de patul ei și își așeză fața pe balustrada patului ei. Și-a pus mâna peste abdomenul Sakurai de parcă ar fi putut simți spiritul bebelușului care a fost odată acolo. "Oh, Sakura-chan!" Sasuke a început să plângă singur pe marginea patului.

Deciziile mele greșite ( Sasusaku , Narusaku )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum