Emmanın sırı

17 2 2
                                    

Selam ben Olivia. Ben 16 yaşındayım. Biz aile de 4 kişiyiz. Annem babam ve ablam. Ablamın ismi Emma. Emmanın 18 yaşı var. Ben ablamla çok iyi anlaşıyorum. Bu bizim hikayemiz Emma ve ben o zaman başlayalım

Emma ve ben daha küçükken korku filmleri izlemeyi çok seviyorduk. Ama izlediklerimiz bizi çox etkilemiyordu hata zevk alıyorduk .tamamile küçüklüğümüz bunlarla geçdi. Artık büyüdük.

Bir gün Emma ve ben bir karar aldik. Terk ve lanetlenmiş bir eve gitme kararı aldık. Ve tabikide gitdik. Yanımızda hiç kimse almadık ve biz bu işin altından çıkarız diyip tek başımıza ormanın İçinde saklı lanetli eve gitdik. Gitdiyimizde saat gece 3 dü. Emma babamın arabasına bir gün önce hazirlık yapmişdi. Arabadan indiyimde ürpertici  bir şey hissediyordum normalde hiç böle olmazdı.

Emma çok heyecanlı idi. Ben aksine içimde bir hiss vardı ama anlıyamiyordum. Biz ormanın derinliyine doru irelledik. Gitdikce çok korkuyordum ama Emma ya bir şey çakdırmıyordum.

Sonunda eve geldik. Evin dişi korkunçdu. Emma mutlu şekilde hadi içeri girelim. Evin kapısı biraz sıkışmışdı. Emma kapıyı zorladı ve kapı açıldı. Kapıdan korkunç ses çıktı. Emma mutlu bir şekilde bana bakdı. Ve ben Emma ya böyle söyledim ben bu eve girmek isdemiyordum içimde kötü bir hiss var gel geri gidelim!!
Emmanın cevabı böyle oldu  hadi ordan yoksa korkumu ufaklık
Ben ben ufaklık degilim ve korkmuyorum!! Sadece içimde kötü bir hiss var anla!!
Emma beni zorla ikna etdi ve eve girdik .ev tam bi harabeydi ve kötü kokuyordu . Odaların
birine girdik duvarlarda kan izi vardı. Emma ise bunları kameraya alıyordu. Biz evin bütün odalarını gezdik ve son bir oda kaldi. Emma benden önce odaya girdi ve bana böyle söyledi

Olivia buraya gelmelisin. Ben odaya girdim ve gözlerime inanamadım yerde  ceset gibi bir şey vardı üstü örtülü idi. Emma cesedi açmak isdediyinde şiddetdi rüzgar esti camlar kırıldı .Emma burdan çıkmalıyız!!! Hadi Emma !!
Buraya kadar geldik ben bunu aşmlıyım .
Emma beni dinlemiyib açdı ve Emma ya bir şeyler oldu ...

Emma yerde yatıyordu gözleri açık bi şekilde. Ben panıkledim ve bir ses duydum. Giiddinnn buuurrdaannn!!! Ben ne yapacağımı bilmiyordum. Emma hadi uyan!!!!! Korkuyorum Emma uyan! !!
Emmayi tokatladı ancak kendine geldi ve hemen onu ordan alıb götürdüm.

Arabaya geldik Emma çok kötü idi. Tam kendine gelmiyordu. Emma biraz iyi olduktan sonra polis aradım.polis geldi ifade verdik. Polislerin söylediklerine göre ceset 24 yaşlı bir gence aitti .5 gün bundan önce ailesi kayib ilanına baş vürdular.
Polis bizden burda ne yadığımız sordu. Ben biz burda sadece ormanın içindeki evi araşdırmaya geldik ama kötü niyetimiz yokdu.
Ahh küçük kız bu orman sizin gibi kızlar için çok tehlikeli dikkatli olun. Diyip polisler gitdi.

Polis gitdikden sonra arabayı ben kullandım. Emma daha yaşadığı olayın şokundaydı. Ben Emma uzerine gitmek isdemedim ve konuyu kapattım.

Arabada sessizlik sukutu vardı .aniden önüme bir şey fırladı. O da ne! ! .beyaz elbiseli siyah saçlı bir kadın kanlar içinde arabaya doğru geliyordu. İlk başta anlamadım. Zanettim kadına ben çarpdım ama anladım ki bu kadın kurbanını seçib onun önüne atlıyor.  İlk başda böyle zannettim ama yoo kadın bildiyimiz piskopatdı arabanın önünde türlü türlü hareket yapdı sanki ölüyormuş gibi. Arabaya doğru geliyordu arabanın farını daha çok açdım ve kadının yüzü net görünüyordu. Kadının... azında fare vardı evett doğru duydunuz fareee. Gözlerının içi beyazdı  elinde biçak vardı. Ve bana bakıb gülümsedi ve biçakı havaya kaldırdı.  Ben arabayı geri sürdüm ve gaza basdım.kadını uzerinden geçdim. Emma ise olanların farkında olmadan uyuyordu.

Biz artık eve geldik. Emmayı odasına götürdüm ve yatırdım. Bende odama gittim yatağım  uzandım kafamda o hadar soru vardı ki ablama ne oldu. O kadında kimdi. Ve ben neden oraya gitdimde tedirgin oldum. Anlamıyordum
Bunları düşüne düşüne uyudum.

Annem ve babam bizi kavaltıya uyandırdılar. Emma benden önce uyanmişdi. Emma bu sabah çok durgun idi. Normalde her sabah mutlu oluyordu. Demek bu olay yanlız beni deyil emmayıda etkilemişti. Kavaltı bitdikden  sonra annem ve babam akrabamıza gitdiler.

Ben odamda resim yapıyordum. Ablam mutfakta kimlese konuşuyorduk. Ablamın arkasından onu izliyordum. Aniden bana döndü bişey söylüyordu ve gözü....!!! Bem beyazdı ben korkumdan bağırdım koşub odama gitdim kapıyı kilitledim. Çok korkmuştum Emma ya neler oluyordu .Ben hayel görüyörüm her halde deyip  .Emmaya bi şey söylemedim.

Bu olaydan 1 gün geçdi. At komşumuzun kızı ile karşılaştık bana dün niye bağırdımı sordu ben onu geçışdirdim. Ve eve geldim demek bu hayel değildi. Ben ablamla konuşmak isdiyordum. Odasına gittim ablam öylece yatiyordu. Emma konuşa bilirmiyiz ??dedim ve Emma bana söyle dedi ben anlatdım o ise boş bakiyordu .Emma sen dün kimle konuşuyordun ? Onlarla. Kimle ? ??  O kadınla. Ve beni rahatsiz ediyor ondan kurtulamıyorum bana yardım et.

Ben tamam sana yardım edicem. Ben bunları annem ve babam anlatdım. İlk başta bana inanmadılar sonra Emma ile konuştular bana anlatdiklarini onlara da anlatdı .ailem emmayi en iyi hocanın yanına götürdü. Hocanın söyledikleri bu kızımız lanet dokunduğu için lanet ona geçmiş  hoca Emmaya duvalar okudu artik kendine geldi.

Bundan sonra annem bize korku filmi izlememiz izin vermiyordu. Emma ben onla konuçduğum için bana teşekkür etdi. Artık emmanın sırı açıldı. ...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Emmanın sırıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin