17

391 10 5
                                    

Ráno

Je 8:36 vstala jsem docela brzo. Ze včerejška si nic nepamatuju, jen to že jsem dostala nějaké dárky, a od Dominika kritici růží.

To je teď jedno probudila jsem se ve studiu, kde ještě všichni spí. Ležela jsem na gauči, a na mě ležel Dominik.

Pomalu jsem ho položila na sedačku, a šla jsem do kuchyně hledat nějaký prášek, na bolest hlavy. Najednou se vedle mě objevil Jakub, s tím že si taky jde pro prášek na hlavu.

„ahoj sestřičko moje tak co jak jsi si to včera užila" zeptal se mě, ale mluvil potichu jinak by nám praskla hlava.

byli to nejlepší narozeniny co jsem kdy zažila" řekla jsem mu popravdě.

„to jsem rád ty taky chceš prášek" zeptal se mě na úplně zbytečnou otázku

„no jasně že jo jinak mi praske hlava" zasmala jsem se ale ne moc

jasně to chápu já to tady nachystám i klukům taky se jim to bude hodit" řekl ale na to jsem mu jenom kývla.

Jakubovi jsem za všechno poděkovala ráda bych i klukům ale ti ještě spí, a já už musím domů nakrmit kocoura.

Říkala jsem vám že mám kocoura, asi ne tak vám to říkám teď. Jmenuje se Spike.

Je něco okolo dvanáctý, a já jsem si řekla že si půjdu na chvilku lehnout, protože jsem unavená ještě z té párty.

No a tak jak jsem řekla tak se i stalo ani ne za minutu jsem byla tuhá.

---------
Probudila jsem se v noci úplně spocená, protože se mi zdál úplně hnusnej sen, ale to je teď jedno.

Mám v telefonu několik zpráv od Dominika, měl o mě strach jestli jsem dorazila v pohodě domu a co dělám atd..

No nic na ty zprávy jsem neodpověděla a místo toho jsem opět usnula.

Je 12:34 a já vstávám není mi úplně nejlíp ale to je jedno.

Vzpomněla jsem si že jak jsem měla včera narozeniny, tak mi ani vlastní otec nenapsal všechno nejlepší, ani nic podobnýho, vlastně za celou tu dobu co je pryč mi nic nenapsal, ani nezavolal, to mi to sliboval jak mi bude psát každý den atd..

Musela jsem to napsat Jakubovi

Já : ahoj Kubí hele potřebuju ti něco říct

Kubíček💕: povídej brouku jsem jedno velký ucho

Já : noo víš jak jste mi s klukama udělali tu oslavu narozenin. No tak ani můj vlastní otec mi nenapsal ani to debilní Všechno nejlepší ani nezavolal nic. Tak jen jsem ti to chtěla takhle říct

Kubíček💕: hele z toho si nic nedělej on už takovej je to se nezmění. Chceš abych za tebou přijel nebo tak něco?

Já : nene to je dobrý Kubí ale děkuju 💗

Kubíček💕: dobře tak ale kdyby něco tak piš volej cokoliv ano

Já :Jasně neboj děkuju ti moc tak papa💗

Dál jsem to neřešila a šla odepsat Dominikovi
@nikolka_7 : ahoj Domi promiň že jsem ti neodeslala já jsem před chvílí vstala tak promiň, a ano jsem v pořádku neboj

@goldcigo : Ahooj už jsem se o tebe bál a chtěl jsem napsat Jakubovi co s tebou je. Dobře a nechceš přijít nebo já můžu přijít za tebou?

@nikolka_7 : Nene Domi nic proti tobě ale chci být dnes sama jestli to nevadí

@goldcigo : jasně že ne vpohode 💗 tak se měj a kdyby něco tak piš jo?!

@nikolka_7 : Jasné tak papa💕

@goldcigo : Pa a dávej na sebe pozor 💕

To jsem taky dál neřešila a šla si udělat kafe.

Dnes nemám co dělat takže si jen lehnu na sedačku a budu koukat na Netflix.






Hii babiess po delší době kratší kapitola taková o ničem ale tak nevadí 😂

Chyby ‼️‼️

Brácho?Kde žijí příběhy. Začni objevovat