tepki: kutlama partisi için elbise seçmemizde yardımcı olmalarını istiyoruz.
(Medya^^)
isteyen:yok
•••
JAMES POTTER•Senin için elbise seçme düşüncesiyle kendini özel hissedecek.
•Özenle bakacak, sana en uygun rengi adı gibi biliyor, bu yüzden seçmesi çok zor olmayacak.
•Parti günü kendi seçtiği elbiseyi giydiğini görünce yüzüne küçük bir gülümseme geliyor, kolunu omzuna atıp seni kendine çekecek, daha sonra saçını öperek çok güzel göründüğünü söyleyecek.
•Parti boyunca senin yanında daha iyi hissedecektir, bu nedenle senin elini sürekli tutacak ve herkese çift olduğunuzu gösterecek.
SIRIUS BLACK
•Yüzüne yayılan sırıtışla isteğini kabul edecek, kıvrımlarını gösteren bir elbise seçmesi büyük olasılık.
•Büyük ihtimalle siyah veya kırmızı seçecektir, siyah ona çok asil geliyor, bu nedenle siyah gitmen hoşuna gidecektir.
•Seni belinden tutacak, her zaman yakınında olacaksın. Yakasında elbisene uyumlu bir çiçek getirmeyi unutmayacak. Sirius, bu konularda romantik diyebiliriz.
•Gözlerini senden alamıyor, büyük egosuna rağmen beraber daha çok parladığınızın farkında.
REMUS LUPİN
•Biraz gergin, ama senin mutlu olman için elbise seçmeyi kabul edecek.
•Tek bir elbise seçemeyebilir, bu nedenle sana bir kaç elbise sunacak. Remus'un moda anlayışı oldukça iyi. Kendi yaralarını gizlemek için basit süveter giymesine rağmen, sana en çok uyacak elbiseyi seçmeyi başaracaksınız.
•Seni ilk gördüğünde gözleri büyüyecek, kalbinin atışı hızlanacak. Ortalıkta temas halinde olmaktan biraz utanıyor, onun için her gün güzel olmana rağmen o gün seninleyken kendini şanslı hissediyor.
•Büyük ihtimalle yüzünde samimi bir gülümsemeyle çapulculara yardım edeceksiniz, daha sonra Remus sizi Astronomi kulesine götürmeyi ihmal etmeyecek.
REGULUS BLACK
•Sen onun için her şeyin içinde güzelsin, bunu sana söylemesine rağmen ısrarlarına karşı çıkamıyor.
•Kendi takım elbisesine uyacak bir elbise seçecektir, ikiniz partinin en asıl çifti bile olabilirsiniz. Açık renkler seçeceğini pek sanmıyorum.
•Sizi ilk gördüğümde heyecanını bastırmaya çalışarak kolunu uzattı, sen onun koluna girince gülümsemesi tüm parti boyunca her zaman yüzündeydi. Ara sıra yanağına küçük öpücükler kondurmayı unutmayacak!
•İkinizi farklı bir yere götürüp özel olarak sizinle dans edecek, bir sürü fotoğraf çektirecek. Fotoğrafları sonsuza kadar saklamayı düşünüyor.
☆
310 kelime<3
Tepki yazabilir misiniz? Biliyorum çok kişi okumuyor ama tepki bulmakta biraz zorlanıyorum. Şimdiden teşekkürler!!^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐓𝐀𝐑 𝐒𝐇𝐎𝐏𝐏𝐈𝐍𝐆|marauders imagine
Fanfiction𝐒𝐒|marauders imagine "senin için önemli olmadığımı biliyorum. ama benim için kızım, sen muhteşemden çok daha fazlasısın, mükemmelden çok daha fazlası." ->oneshots, headcannons, reactions. peter yok! başlangıç:13.08.23 bitiş:?