~1~

781 24 71
                                    


Pov:Felix

Słońce wpraszające się do mojego pokoju oświetliło moją piegowatą twarz co spowodowało, że się obudziłem. Otworzyłem oczy i spojrzałem zaspanym wzrokiem na zegarek stojący na szafce nocnej.

-Dopiero 7.30?- zapytałem sam siebie. Wstałem i od razu pokierowałem się do łazienki. Wziąłem prysznic, umyłem włosy i zrobiłem skincare prawie zapomniałem o umyciu  zębów więc szybko je umyłem. Postanowiłem, że zrobię sobie zdjęcie i wstawie je na Instagrama.

kurczaczek_Felix

Za niedługo rozpoczęcie roku szkolnego :)

Za niedługo rozpoczęcie roku szkolnego :)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤️12 

komentarze:ć 

Daddy_BangChan: Widzimy się w szkole kurczaczku <3

zboczonywiewiór_Han: Ale uwuśny mam nadzieję że będziemy w tej samej szkole 

zobacz więcej

-Kim jest ta wiewiórka?- znowu zapytałem sam siebie wchodząc na profil chłopaka. Niestety nie miał żadnych postów ale miał profilowe prawdopodobnie ze swoją twarzą. 

-OMG ON WYGLĄDA JAK WIEWIÓRKA- zacząłem krzyczeć na cały dom na szczęście mieszkam sam więc nikt mi nie zabroni krzyczeć.

-Dobra Felix ogarnij się- powiedziałem lekko klepiąc się po twarzy. Nadszedł czas na śniadanie. Zszedłem szybkim krokiem do kuchni i przyrządziłem sobie owsiankę z owocami. Usiadłem przy stole i zacząłem jeść owsiankę. Nagle przyszła mi myśl aby poszukać sali tanecznej w okolicy więc chwyciłem za telefon i zacząłem szukać nie musiałem się jakoś wysilać bo po wpisaniu ulicy pojawiła się jedna dość dużą sala i to niedaleko mnie. Od dziecka kocham tańczyć i słuchać muzyki. Nawet wymyśliłem kilka choreografi do moich ulubionych piosenek ale nie chce nikomu ich pokazywać bo się wstydzę. 

-KURWA! ZARAZ SZKOŁA- krzyknąłem i szybko dokończyłem śniadanie. Wbiegłem szybko po schodach i ubrałem się w zwyczajną koszule do tego czarny krawat i szerokie czarne spodnie aby dopełnić strój ubrałem srebrny pasek do tego pasujące pierścionki i naszyjnik. Wbiegłem do łazienki i zrobiłem szybki makijaż podkreśliłem oko i zakryłem cienie pod oczami oraz dodałem wiśniową pomadkę ochronną. Złapałem szybko torebkę pakując do niej pomadkę, portfel, słuchawki i gumy do życia. Pobiegłem do kuchni zabrać telefon i założyłem conversy. Do szkoły miałem jakieś 10 minut pieszo więc gdybym szedł spóźnił bym się 5 minut więc postanowiłem biec dzięki czemu dotarłem tam 2 minuty przed czasem.

-Felix gdzie ty byłeś?- zapytał mnie czekający na mnie BangChan.

-Szukałem czegoś. Nie ważne chodź- powiedziałem i wszedłem do szkoły.

-Wiesz gdzie iść?-dodałem po chwili.

-OMG TO TEN UWUŚNY KURCZACZEK!-krzykną ktoś zza moich pleców odwróciłem się i ujrzałem tego wiewiórkowatego chłopaka.

Can I be Yours?     (hyunlix)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz