Totuus

79 8 0
                                    

Jimin nk.
Istuin kirjoituspöydän ääressä ja tein läksyjä. Kaikki laitoksen lapset olivat jo nukkumassa. Itse en saanut enää unta, koska olin nukkunut päiväunet.

Säpsähdin kun oveeni koputettiin ja pian ohjaaja avasi oven avaimillaan. Käännyin häntä päin. "Sun kannattais mennä jo nukkumaan. Eiks sul kuitenki ala kasilt koulu?" Hän kysyi. "Teen nää läksy viel." Sanoin. "Okei. Ootko sä syöny iltapalaa?" "En." "No mä meen tekee sul leivän, okei?" "Joo. Kiitti." Sanoin. Ohjaaja lähti huoneestani.

Nooran nk.
Heräsin yhtäkkiä kolinaan mikä tuli keittiöstä. Nousin pois sängystä ja kävelin varovasti huoneeni ovensuulle. Huomasin että keittiössä oli valo päällä, joten kävelin varovasti keittiöön. Keittiössä näin veljeni.

"Niki mitä sä teet?" Kysyin, jolloin veljeni pelästyi. "Noora mitä vittua sä säikyttelet?" Hän kysyi sammaltaen. "Oot ollu juomassa." Sanoin pettyneenä. "Älä kerro äiteil, jooko?" "Mitä mä saan jos en kerro?" "Ootko tosissas? Ei mul oo antaa sul mitää." Hän sanoi.

Havahduimme kun ulko-ovi aukesi ja meni kiinni. Pian äiti käveli keittiöön. "Miks te ette oo nukkumas?" Hän kysyi. Katsoin veljeäni ja odotin että hän sanoo jotain. Kumpikaan meistä ei sanonut mitään. Äiti katsoi tarkemmin veljeäni. "Noora mee sun huoneesee." Äiti sanoi. Lähdin huoneeseeni, mutta en laittanut ovea kiinni, jotta voisin kuunnella heidän keskustelua.

"Mitä aineita sä oot vetäny?" Äiti kysyi Nikiltä. "En mitää." "Kato valoon." Äiti käski. "Sun pupillit on suuremmat, mitä sä vedit?" "Mä en oo vetäny mitää!" Niki huusi, josta minä pelästyin. "Mitä sä vedit?!" Äiti huusi. Niki ei vastannut. "Niki!"

Nikin nk.
En vastannut äidilleni. Katsoin vain keittiönlattiaa sillä minua pyörrytti. "Vastaa!" Äiti huusi. Juoksin vessaan ja oksensin.

"Miks sä meet vetää jotain aineita? Haluuks sä puhuu jostain?" Äiti kysyi. "Ei oo mitää puhuttavaa." Vastasin. "Tekiks Eetu sul jotain?" "Ei tehny." Sanoin. Tunsin kun silmiini kirveli, en halunnut itkeä, varsinkaan äitini edessä. "Niki sun pitää kertoo jos joku teki sul jotai." Hän sanoi.

Huokaisin. "Kaks mun lu-. Helvetti.... Kaks mun luokkalaist poikaa p-pakotti mut.....pakotti mut ott-. Voi vitun vittu. Mut pakotettii ottaa suihi joltai 40 vuotiaalt miehelt." Kerroin ja poskiani pitkin valui kyyneleitä. Äiti halasi minua. Painoin pääni hänen rintakehään ja itkin.
——————————
Sanoja: 341

Lets be broken togetherOnde histórias criam vida. Descubra agora