Ahhh bugün gözlerim acıyor. Ağlamaktan, sadece ağlamaktan. Nedeni ise solo idolüydüm fakat şirket battı ve artık solo değildim bir gruba transfer edilecektim. Hayranlarım tamamen gittiğimi sanıyor. Bugün bir şirkete başvuracağım. JYP enteraiment.
Aslında ben yeni bir grupta debut yapmak istiyorum. Sorun şu ki stajyer yok ve ben bir idoldüm. Başvuru için hazırlanıp JYP binasının önüne geldim. Sakince içeri geçtim.Biraz dolandım ardından ise JYP'nin odasını buldum. Heyecanla kapıyı tıklatım.
JYP:Gir! (Sakin fakat tonlu bir ses ile,)
Jimjin:Merhabalar. Ben buraya eski geçmişimden başlayarak idol olmak istiyorum.
JYP: Dediğin gibi eski bir geçmiş ile kendini tanıt.
Jimjin:Ben Min jimjin. Yarı Türk yarı koreliyim-
JYP:Sen yarı Türk müsün?
Jimjin:evet efendim.
JYP: böyle çok ilgi çekersin. Bu harika.
..... En sonunda yaşımın 22 olduğunu ve eski k-pop solo üyesi olduğumu söyledim.
Normalde de idol olduğum için JYP başvuruyu kabul etti ve bana sözleşme imzalattırdı.
JYP:Yakın zamana kadar transfer edileceğin grubu sana söyleyeceğiz. Şimdilik gidebilirsin.
Jimjin:iyi günler efendim teşekkürler.
Hafif bir gülümseme ile dışarıyı çıktım.
O kadar mutluydum ki.
Canlı açmaya karar verdim.Saat 19:07
Canlı yayin başlamıştı.
Yorumlar:
Gitme lütfen!!
Tekrar bir canlı yayın.
Ezik ya sen ne zaman gideceksin sektörden.
______________________________________
Son yorumu görünce JYP binasında olanlardan bahsettim. Büyük tepki aldı.
En sonunda canlı yayını kapattım.Fakat ya grup üyeleri beni sevmezse .
Ya emek hırsızı derlerse ya benim itibarımi karalarlar sa. Umarım erkek grup olmaz. Tek kız ben olursam sorun olur. Ayrıca debut zamanı eğer çok olursa yine sorun olur emek çok vermiş olurlar ama ben grupta yeni olursam emek vermiş olmam . Bu benim linç kaynağım olur.Derin düşünceler ile uyumaya başladım.
Sabah*
Telefonuma 3 mesaj gelmesi ile uyandım.
Saat 7:09'du
Mesajlar;
Abimm❤️❤️
-uyandin mi?
-hey sana diyooomm!Jimjin
Uyandım abi sayende
Ayrıca GÜNAYDIN.B-bir saniye eğer 2 mesaj abimden ise 3. Mesaj kimin??
JYP enteraiment
-Min- Jim Jin transfer edikeceginiz grup açıklandı. STRAY KİDS. Onay vermek ve sözleşme imzalamak için saat 8:00'da şirkete bekleniyorsunuz.
Jimjin
Tamam efendim
Şu anda çıldıracağım. Hemen koşup oyuncak pandama sarıldım. Sonra ise canım kedim rora'ya. Fakat o bir erkek gruptu. Off neyse grup seçildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
istenmeyen∆uye
FanfictionMin-jim jin ismindeki Koreli olan fakat yarı Türk olan kızın stray kids grubuna transfer edilmesiyle başlar. üyeler o üyeyi istemez fakat belkide.....