Özür

3K 215 110
                                    

helloooo
ben ve mükemmel ötesi ficim geldik
biliyorum uzun bir ara oldu ama ilhamım kaçmıştı ve bir türlü yazamıyordum aşkolarım 😔
sonunda kendime geldim ve kalemimi elime aldım ✊🏻
Kaos kraliçesi sahalara geri döndü 🥳
hem de bol ağlamalı, şaplaklı bir seksle 🥴😉
bu efsane bölüme bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın yoksa fena bozuşuruz

🍷

Taehyung yüzünü gömdüğü yatağa biraz daha bastırdı. Sırtında bağlanmış kolları uzun süredir aynı pozisyonda olduğu için sızlarken kıçında hissettiği acı bundan beterdi. Jungkook içindeki gelgitlerini arttırdıkça deliği daha da acıyordu ancak sikinin dokunduğu noktaların verdiği zevk acıyı anında dindiriyordu.

Ağırlıklı acının olduğu bir zevk havuzunda boğuluyormuş gibiydi. Jungkook onu ilk önce sırt üstü becermiş akıttığı her göz yaşını yalayıp öpmüş, boynunu emmişti. Bir yerden sonra omeganın kıvranmaları durmadığında alfa çözümü oğlanı yüz üstü çevirmekte bulmuştu.

Taehyung anlayamadan yüzü yatağa bastırılırken bulmuştu kendini. Daha ne olduğu anlayamadan deliğindeki boşluk tekrar oranın sahibi olan sikle doldurulmuş ve omeganın dudaklarından bir çığlık fırlayıp çarşaflara dağılarak yok olmuştu.

Jungkook öncesine kıyasla daha sert vuruşlar yapıyor ve Taehyung'un pelte pelte olan bilincinin anlamakta zorlandığı bir dizi söz mırıldanıyordu.

Çok güzelsin bebeğim gibi bir şey duymuştu Taehyung yarım yamalak, deliği bu iltifatla kasılırken ardından da bir ağız dolusu küfür.

Sonrasında Jungkook onu defalarca kez inletecek bir noktaya ulaşmıştı. İnlemekten kısıldığını düşündüğü sesi o noktaya değen sikle birlikte canlanıp önceki gibi net çıkarken Taehyung kendisini dahi şaşırtarak ardı ardına, hızla, ve ince bir sesle inlemeye başlamıştı.

Aldığı zevk hat safhaya ulaştığı sırada göğsünü kavrayan kocaman el onu kaldırdı ve sırtı terli, geniş göğse yaslandı. Bu temasla içi sıcacık olurken arkasında bağlanmış kollarından birini zorlukla kurtardı ve elini alfanın boynuna sardı. Bununla birlikte Jungkook'un vuruşları daha derine inmeye başlamıştı.

Zevkle ağlamaya başladığında dudaklarından hıçkırıklar kaçıp duruyordu.

Biri düşmemesi için göğsünü diğeri de daha sert vurabilmek için belini saran eller onu sıkıca kavrarken bedeni her vuruşla ileri sarsılıyor kalçasındaki acı yerini saf zevke bırakıyordu.

Daha iyisini tadamayacağını düşünen omega boynunu döndürüp alfanın dudaklarına uzandığı ve yumuşak, ıslak dil için yalvardığında Jungkook hızını stabil tutup vuruşlarının sertliğini biraz düşürerek omeganın aralık ağzından içeri sızdı. Omeganın ıslak ve kaygan dilini emip defalarca kez dişledikten sonra geri çekilip alt dudağını kavradı ve sertçe öpmeye başladı.

Taehyung mırıldanarak eşine karşılık verirken acıyan boynu yüzünden kaşlarını çattı ve homurdandı. Jungkook onun homurdanmasına karşılık dudaklarını ayırdı ve oğlanı önüne döndürdüğü gibi eski sert haline geri döndü. Göğsüne yaslı beden tıpkı eskisi gibi sertçe ileri savurulurken aynı şekilde çığlık atarcasına inlemeye geri dönmüştü.

Bu ses, bu ağlayışlar ve daha hızlı olup boşalması için yakarışlar... İşte tüm bunlar istediği tek şeydi. Hayatının geri kalanında görmek ve tatmak istediği tek şey bu omegaydı. Sonra aniden eğer Taehyung onunla değil de bir başkasıyla olsaydı, o kızıl saçlı piç gibi değersiz diğer alfalarla, yatmaya devam etseydi diye düşündü.

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin