"ben çıkıyorum babanne"
"Dikkatli ol tatlım"
"Tamam", yeni okulu için heyecanlıydı minho askıdan çantasını aldı ayakkabısını giyinip kulaklığını taktı, derin bir nefes alıp gözlerini kapattı ve parmaklarıyla 20'ye kadar saydı kapıyı açıp dışarıya çıktı okulu bilmiyordu ama konumdan bulabilirdi.Bisikletine binip konumu açtı ve telefonu çıkarıp çalma listesine bakarak "infinity" açtı yol boyunca onu dinleyerek yeni okuluna geldi, bisikletini direğe bağlandıktan sonra okulun kapısına geldi gözlerini kapatıp 20'ye kadar sayarak içeri girdi sınıfı 2.kattaydı heyecanla yukarı çıktı sınıfın kapısına gelince kapıyı çaldı.
"Gel" sesi ile kapıyı açtıktan sonra gözlerini kapadı ve 20'ye kadar sayıp içeri girdi.
"Gel bakalım tatlım"
"Peki efendim." Minho hocanın yanına çok yaklaşmayarak yanına gitti.
"Yeni arkadaşınıza merhaba diyin çocuklar, minhocum hadi tanış arkadaşlarınla"
"Ee şey ben peki tamam" minho elleriyle oynayarak sınıfa döndü etrafına bakarak,"Merhaba ben minho Lee minho 16 yaşındayım ailem beni terk ettiği için buraya geldik, teşekkürler." Eğilerek selam verdi ve hocanın bahsettiği yere baktı.
"Tek oturacağım." Dedi minho
"Babanın malı mı burası"
"Burada oturacağım"
"Aishhh seni varya"
"Tek oturmak istiyorum"
"Manyak ha bu çocuk"
"Hayır manyak değil, özel çocuk özel çocuğum ben."
"Anladık anladık" çocuk oradan kalkarak başka yere oturdu minho çantasını yanına koyup kalemlerini çıkardıktan sonra dersi dinlemeye koyuldu.Zil çalmıştı her şeyi düzenli not almıştı minho kalabalığı sevmediği için sınıfta kalmayı tercih etmişti.
"Merhaba yeni çocuk tanışalım mı?" Elini uzattı woojin
"El uzatmak yok temas yok"
"Ah anladım" elini indirdi önündeki sıraya oturdu.
"Adın ne güzelmiş"
"Teşekkür ederim efendim" sırıtır woojin.
"Sana okulu gezdireyim mi?"
"Kalabalık minho kalabalık sevmez'
"Yanımdan ayrılmazsın korkma hadi"
"Peki tamam"Koridora beraber çıkarlar bazı yerleri anlatır.
"Diğer dersimiz beden soyunma odasına gidelim istersen?"
"Esofmanım yanımda değil."
"Sorun olma yedek veririm ben sana" minho onu onaylarak soyunma odasına gittiler.Woojin eşofmanını verdikten sonra odayı gösterdi.
"Teşekkür ederim" diyerek odaya gitti.Minho ceketini çıkardı fakat kameradan haberi yoktu tamamen soyunduktan sonra woojin içeriye girdi birkaç dakika sonra çıkarken içeriye jeongin girdi.
~~hanların evi~~
"Babam çıktı mı?
"Evet efendim sizin için yardımcı bakmaya gitti"
Han oflayarak telefonunu aldı ve babasını aradı.
"Baba ben sana kaç kere diyeceğim benim yardımcıya ihtiyacım yok."
"Kapa çeneni jisung işime karışma çabuk iyi ol diye uğraşıyorum işler aksadı"
"Hep kendini bildiğini oku zaten" diyip telefonu kapattı."İyi birini bulsa bari"
Han'ın babası okuldan seçecekti yardımcıyı okula doğru ilerledi.Changbin minhoyu kucakladıgı gibi dışarıya çıkardı o sırada jeongin taksi bekliyordu yolda, taksi yarım saattir gelmemişti yoldan gelen arabayı dürttü jeongin.
"Efendim lütfen bizi alın arkadaşımız"
"Ne oluyor?"
"Hastaneye gitmemi lazım otizimli ve kriz geçirdi"
"Bay jisung ne yapayım?"
"Al arabaya en yakın hastaneye gidelim"
"Changbin teşekkür ederim" changbin minhoyu arkaya bindirdi jeongin reflex olarak changbin sarıldı."Rica ederim minik ekmeğim" diyerek saçını okşadı changbin, jeongin gülümseyerek arabaya bindi.
Hastaneye vardıklarında minhoyu odaya aldılar.
"Efendim nasıl teşekkür etsem azdır iyi ki varsınız."
Başkan jisung gülümsedi oradan ayrılıp oğlu han'a mesaj attı."Yardımcın buldum ama özel
bir misafirimiz"
Han telefona bakarak mesajı beğendi.
"Görelim bakalım kimmiş
bu özel misafir."(AYAAYAY SONUNDA ATABİLDİM MİNSUNG FİC😍)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel misafir
Non-Fictionsakatlandığı için yanına yardımcı alan han jisung onun özel bir çocuk olduğundan habersizdi