*Evettt bu benim ilk hayran kurgu yazım bu yüzden bazı hatalarım olabilir; ister yazım yanlışı ister hikaye gidişatı ister noktalama işareti yanlışı bu konuda affınıza sığınıyorum.
*Hikayede BAZI sahneleri okuyucular yönetecek mesela A ve B şıkkı diye birkaç seçeneğimiz olacak sıradaki bölümü sizin seçiminize göre yazacağım. Bilgilendirmek istiyorum; hikayeyi yazarken kimse dönüş yapmadı şu olsun diye bu yüzden kendi kafama göre devam ettim...
*iç sesleri iki çizgi arasında göstereceğim.
*Altı çizili kısımlar Türkçe konuşulmuş olacak normal kısımlar ise Korece farklı bir dil olursa belirtirim.
*Aklınızda canlandırabilmeniz için elimden gelen her şeyi yapacağım buna inanabilirsiniz.
*İstek ve şikayetiniz olursa yorumlarda belirtebilirsiniz çok sevinirim (müşteri hizmeti gibi oldu nsdfbas)
*Cringe kısımlar, cümleler ve bölümler olabilir küfür ve argo kelimelerde bazen olacak yine affınıza sığınıyorum.
*Çok teşekkür ederimmm! İyi okumalar...
Gelecekten Not: ilk yazdığım ve acemilik dolu bir kurguydu. Her bir bölümde utanç duyduğum yerler var kesinlikle ama bu kurguyu silmeyeceğim çünkü ilk başlarda neler yazdığımı nasıl hatalar yapıp nasıl cümleler kullandığımı görmek istiyorum. Görmek istiyorum ki onları tekrarlamayayım. Bu hikayedeki hatalar, utanç verici kısımlar ve saçmalıklar için sizden özür dilerim ama kendimden dilemeyeceğim çünkü onlar benim için değerli, kendimi düzeltmem için onlara ihtiyacım var... Kötü bile olsa iyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9 NUMARA -SKZ-
Fanfiction"Ağaç kurumuş muydu? Kelebek ölmüş müydü? İnsanlar artık zamanın kıymetini biliyor muydu? Anne yavrusunu daha kucağına bile alamadan kaybetmiş miydi? Artık deniz kurumuş gökyüzü de kararmış mıydı? "