Performance

325 23 21
                                    


    -"Min-Cha! Bir hafta sonra senden performans gösterisi isteyeceklermiş ve bomba, performansı PD nimde izleyecekmiş!

-"İyi de bana böyle bir şey söylenmedi..."

-"Sanırım 3 gün kala söyleyeceklermiş kısa sürede nasıl bir performans hazırlayacağını merak ediyorlarmış..."

-"Teşekkürler Na-Ra..."

-"Ha birde bütün yeteneklerini görmek istiyorlar şimdiden hazırlan sana olan borcumu ödemeye çalışıyorum yapabileceğim bir şey olursa söyle."

-"Şey hazırlanırken beni eleştirmeye ne dersin? Senin düşüncelerine ihtiyacım var..."

-"Tabii hatta benim için daha iyi olur fazladan çalışmış olurum!"

-"Tamamdır! Akşam 6 gibi müsaitsen pratik odasına gel."

-"Cevabımı biliyorsun~"

       Ne yapmam gerektiği hakkında birkaç fikre sahibim ama tam performans göstermem lazım bütün yaptığım şeyleri nasıl birleştireceğim!? Dansla mı başlasam? Rap daha mı iyi olur? Off kafam çok karıştı!

     İlk önce üstümü değiştireyim sonra biraz dans çalışır kafamı toplarım.

     İlk önce üstümü değiştireyim sonra biraz dans çalışır kafamı toplarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kıyafeti bu şekilde düşünebilirsiniz.)


 2 saat aralıksız çalıştıktan sonra kendimi yere attım. 

(Danslardan birtanesi olarak düşünebilirsiniz.)

Eğer performansı güzel sergileyebilirsem bu benim çıkış yapma şansım olabilir. Tek olarak çıkış yapmak istiyorum; bütün becerilerimi insanların iyi zaman geçirmesine, yaralarını iyileştirmeye ve onlara sevgi göstermeye adamak istiyorum.

-"Min-Cha! Hadi ama bu kaçıncı seslenişim!"

-"Ah üzgünüm..."

-"Ben Türkçe anlamıyorum maalesef..."

-"Tekrar özür dilerim"

-"Az önce özür mü dilemiştin?

-"Hayır yani evet aslında İngilizcedeki sorry gibi."

-"Ah anladım. Neydi? Ücgünü mü?

Bir kahkaha patlamasıyla doğrusunu öğretmeye çalıştım, 4. Denemde başardı!

-"Sonunda! Başardın Na-Ra..."

-"Üzgünüm uğraştırdım sanırım!"

     İkimiz birden gülüp ne yapabileceğimi düşünmeye başladık.

-"İlk vokal mi yapsan? Hatta dur, opera söyleyebiliyordun değil mi? Güçlü giriş yapalım!"

-"Pat diye operayla başlamak olur mu dersin?"

-"Sen böyle deyince benimde içime sinmedi..."

-"Kafam çok karışık Na-Ra..."

-"Bak ne diyeceğim ilk önce kıyafetini ayarlayalım ne dersin? Daha kolay olur."

-"Pekii bakalım bunu seçebilecek miyim?..."

                                                           *Yarım saat sonra*

     -"Hey Min-Cha seni bunun içinde hâyâl ettim! Melek gibi görünüyorsun!"

-"Aman ne melek... Siyahlar içinde melek mi olur!?"

-"Hayır hayır! Ölüm meleği gibi karizma fışkırıyor!"

     Alaycı bir bakış ve ses tonuyla;

-"Ölüm meleği mi!?"

-"Evet! İnsanları güzelliğiyle avlayan, bakanların gözünü alamayacağı bir ölüm meleği..."

-"Vayy işte bu kalbimi çaldı ama~ bunun içinde dans edemem eteği çok uzun..."

-"Dans edeceğinde üstünü değiştirsen?"

-...

-"Heyy!"

      Tek kaşımı kaldırdım ve sanki dünyadaki en akıllı kişi benmişim gibi pişkin pişkin sırıtarak;

-"Hayır, daha harika bir şey yapacağız! Soo-jin ve Ha-na'yı da çağırmamız lazım.Yarın kahvaltımızı yapar yapmaz burada buluşalım."

-"Başımıza bir iş açacaksın dimi!? Bir şeyler seziyorum ama neyse bakalım..."

-"Sen bana güven..."

9 NUMARA -SKZ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin