☼3

626 60 158
                                    

Öğlen yemeği vakti gelmişti ve tek başıma yemekhanede oturuyordum.

Birden iki kişi sağıma ve soluma iki tabak indirdi. Bunlar Eunji ve Soyeon'du.

"Bir türlü fırsat bulamadık sormaya... O kağıtta ne yazıyordu da o kadar sinirlendin?" Dedi Eunji.

"Boşverin, gereksiz bir şey."

"Aşk itirafı mı?"

Başımı onaylarcasına sallayıp yemeğimi yemeye koyuldum. Bu sırada biri konuştu.

"Şey... Merhaba. Acaba buraya oturabilir miyim? Belki arkadaş oluruz."

Bu Sooa'ydı. Çekingen bakışlarla bize bakıyordu.

Soyeon atladı.

"Aslında bu pek hoşumuza gitmez. Bizi sakın yanlış anlama ama biz hep üçlü takılırız. Bence başkalarıyla arkadaşlık kurman daha iyi olacaktır senin için."

Şaşkınlıkla Soyeon'a baktım.

"Bu hoş değil Soyeon." Diye fısıldadım ona. Ancak o hiç oralı olmadı. Pekala, bu kadarı yeterli.

Sooa tam arkasını dönmüş giderken hemen ona seslendim.

"Bekle! Otur lütfen. Arkadaş olursak eğlenceli olabilir." Konuşurken gülümsemiştim.

Eunji bana dik dik bakıp göz devirdi. Bu kadar kötü niyetli olmak zorundalar mıydı?

"Hayır, ben rahatsız etmeyeyim. Hoşçakalın." Dedi Sooa ve bizden uzaklaştı.

"Çok ayıp ettiniz." Dedim hemen.

"Ne olmuş? Biz üçümüz böyle iyiyiz, değil mi?"

Kısa süreli bir sessizliğin ardından Soyeon aklına bir şey gelmiş gibi yerinden sıçradı.

"Doğru ya! Sana söylemeyi unuttum. O mektubu yazan Lee Yongbok değilmiş. Lee Yongguk'muş. Buraya gelmeden önce yanımıza gelip neden senden cevap alamadığını sordu. Umarım Lee Yongbok'a düzgünce açıklayabilirsin durumu."

O an başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen. Ben... Soyeon ve Eunji'nin anlattığı kadarıyla; herkesin çekindiği, popüler ve ürkütücü Lee Felix'e hakaret etmiş, iftira atmış ve onu tacizle suçlamıştım.

Hayır... Aman Tanrım!

Ne yapacağım? Beni gördüğü anda öldürecek! Ünlü bir şirketin varisi olduğu söyleniyormuş. Ya korumaları gelip beni alırsa? Bana işkence ederse? Belki de... Tüm okulun önünde bana diz çöktürecekti!

Zihnimde zevk alırcasına kötü karakter kahkahaları atan Lee Felix canlandı birden.

Bu canlanan korkunç görüntü titrememe neden oldu. Ona nasıl açıklayacağım?

"Sen!"

Duyduğum ses nefesimi kesti. Nefesimi bırakmadan sağıma, sesin geldiği yöne baktım.

Lee. Felix. Bana. Sesleniyordu.

Muhtemelen beni öldürecek!

"Aman Tanrım! Lee Felix sana mı sesleniyor?" Dedi şaşkınlıkla Eunji.

"Kahretsin..." Ayağa kalktım ve bana doğru yürüyen Lee Felix'e baktım.

"Konuşabiliriz..." Dedim masum olduğunu umduğum bir sesle.

Bana doğru hızlı hızlı yürümeye devam ediyordu. Beni her an dövecek gibi duruyordu. Bakışları çok ürkütücüydü.

Pekala! Göster hünerlerini Bomi.

LOVE OR LOVE ♡ | LEE FELIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin