Sixteen

272 13 9
                                    

"So why is my heart broke?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"So why is my heart broke?"

Düğün günü normal bir gelinden kat kat farklı olan Alissa aynada kendine bakıyordu.

Üzerindeki gelinlik ya da parmağındaki yüzük umrunda değildi. O an sadece tony'yi görmek istedi.

Sadece onun yanında olmasını istedi. Onunla evlenmeyi. Onun yerine aşık olmadığı üstelik aşık olduğu adamın arkadaşı ile evleniyordu.

Topuz olan saçını biraz gevşetti. Saçını fena sıkıyordu bu topuz. Kapı birden açılınca yerinden sıçradı.

Kızıl saçlı arkadaşı gülümseyerek içeri girdi. Natasha ile arasını düzeltmişti.

"Çok mutlusun bakıyorum" gülerek kıza sarıldı. Alissa ona karşılık verdi.

"Sadece endişeliyim" Natasha başını salladı.

"Olur öyle sonuçta bugün büyük gün" Alissa gülümsemeye çalıştı.

Biraz sonra herkes ona lanet edecekti. Ama bunu umursamadı. Umrunda olan tek şey steve'di.

Çünkü biliyordu ki en çok o zarar görecek, aşağılanacak ve incinecekti.

Alissa rahatlamak için elini gelinliğin üstünde gezdirdi. Kapı tekrar açıldı bu sefer Pepper ve ariana içeri girdi.

"Alissa harika görünüyorsun!" ariana arkadaşını kucakladı.

Alissa gülümseyerek ona teşekkür etti. Pepper kıza sarıldı ve gelinliği övdü.

"Ayakkabın nerde?" ariana kıza heyecanla baktı.

Alissa kaşlarını çattı ama başı ile aynanın arkasını işaret etti. Ariana eline bir kalem aldı ve yere oturdu.

"Ne yapıyorsun?" Pepper merakla öne eğildi.

"İsim yazıyorum" ariana ayakkabının altına önce kendi ismini daha sonra Pepper ve natasha'yı yazdı.

"Başka kimi yazalı" diye mırıldandı ariana.

Natasha kalemi elinden aldı ve kendi isminin altındaki boşluğa tony'nin ismini yazdı. Pepper gülerek ayakkabının fotoğrafını çekti.

"Tony'e göstereceğim"

Alissa nefesini tuttu. Tekrar tony'nin adını duyması onu gerdi. Kapı çalınca herkes başını oraya çevirdi.

Steve kapıdan kafasını uzatmış kızlara bakıyordu. Alissa daha çok gerildi.

"Düğünden önce gelini görmek uğursuzluk getirir"

Natasha kapıya koştu ve kapatmaya çalıştı.

"Öyle şeylere inanma" Alissa kıza çıkışarak kapıyı açtı.

Steve gülümsedi ve sevgilisini öpmek için eğildi.

"Benim sevgilim bana uğursuzluk getirmez" Alissa'nın gözleri doldu.

Natasha bunu fark ettiğinde kıza kaş göz hareketi yaptı. Alissa eli ile gözünü sildi.

"Natasha ile biraz yalnız kalabilir miyim?" steve başını salladı ve odadan çıktı.

Kızlar da onu takip etti. Natasha kızı koltuğa oturttu ve ardından karşısına geçti.

"Noldu?" Alissa lafı ağzında gevelemeden direkt söyledi.

"Steve ile evlenmeyeceğim" duraksadı ve yutkundu. Natasha şokla kıza bakıyordu.

"Tony ile gideceğim" Natasha sinirle ayağa fırladı ve odanın içinde dolaşmaya başladı.

"Ne gitmesi Alissa?" bağırarak kıza yaklaştı.

"Seni seveni neden görmüyorsun?" kızın yüzüne o kadar yaklaştı ki Alissa öne değilse Natasha ile kafası çarpışırdı.

"Onu sevmiyorum Natasha onunla mutlu olamam" yüzünden düşen göz yaşı gelinliğine damladı.

"Neden önceden söylemedin? Neden şimdi düğün gününde" düğün gününü vurgulayarak söylemişti.

"Şimdi cesaret edebildim Natasha" fısıldadı adeta.

Natasha kızdan uzaklaştı. Daha sonra kapıya bir bakış attı.

"Nereye gideceksiniz?" Alissa gözlerini yere indirdi.

"Bilmiyorum" Natasha güldü.

"Umarım ikinizde cehenneme gidersiniz" kapıya kadar geldi ve durdu. Arkasını dönmeden söylendi.

"Söylemeyeceğim. Senden duysun. Ama bir şey olursa ben hiç bir şey bilmiyorum. Bu konuşma hiç olmadı"

Cevap beklemeden odadan çıktı. Alissa o gittikten sonra göz yaşlarını tutmadı ve oturduğu koltuktan aşağıya kaydı.



















Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor ve gülümsetiyor umarım hikayeyi beğenirsiniz

Million Dolar Man - Tony Stark / Steve Rogers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin