Lina Crawford
Ez csak egy rossz álom, csak rosszat álmodok és hamarosan fel kelek. De nem, ez nem egy rossz álom volt. Itt ülök Ollie ágya mellet már 2 napja és várom hogy fel ébredjen, de semmi nem ébredt fel még. 2 napja alig alszom, félek hogy mi lesz vele. Mikor meg ismertem azt hittem hogy egy idegesítő nagyképű srác, de meg ismertem és bele szerettem. Nem hagyhat itt engem, mindennél jobban szeretem őt.
-Lina, most már vissza kéne jönnöd a szállodába! --bukkan fel Jak.
-Nem, nem hagyom őt itt. --mondom és Ollie-ra nézzek.
-Pihened kell Lina, és enni is kellene valamit. --mondja aggódóan Jak.
-Nem megyek sehova innen amíg fel nem kell, érted? --mondom.
-És ha nem kel fel? --kérdezi.
-Fel fog ébredni, biztos vagyok benne. --mondom de közbe könnyek szöktek a szemembe. Mert igazából nem voltam biztos benne.
-Ne félj Lina, fel fog ébredni. --mondja Jak majd puszit nyom a fejem tetejére.
-Hozok valamit enni! --mondja és ki megy az ajtón.
Nem szeretem volna most senkinek a társaságát, szeretem volna gondolkodni. Egyedül. Nem voltam a legjobb állapotban, 2 napja nem fürödtem és nem is öltöztem át. Itt ülök már 2 és fél napja és várom hogy Ollie fel ébredjen. De eddig nem jártam sikerrel.
-Tessék hozztam kaját és vizet. Egyél és igyál később vissza jövök! --jön vissza Jak és le teszi mellém a dolgokat majd ki megy az ajtón és magamra hagy. El fogyasztottam amit hozott aztán telefonoztam egy kicsit és jött egy üzenet.
Ismeretlen: Na hogy van a kis barátod Lina?
Azt hittem ki ugrik a szívem úgy kalapált. Mivan ha Ollie-t szándékosan ütötte el valaki?
Nem, nem hiszem hát ki utálná hisz olyan aranyos. Jó mondjuk mielőtt meg ismertem én is utáltam de meg ismertem és bele szerettem.Lina Crawford: Pontosabban melyik barátomra gondolsz?
Ismeretlen: Jaj ne játszd a hülyét tudod te kire gondolok.
Lina Crawford: Ki vagy te? És mit akkarsz tőlem?
Ismeretlen: Téged akkarlak Lina. Legyél az enyém és a drága barátodnak többször nem esik bántódása.
Lina Crawford: Hagyd őt békén, értetted? Mert ha nem esküszöm ki tépem a szíved.
Ismeretlen: Óóó drágaságom, az enyém leszel hid el ha pedig nem Oliver bánja meg.
Erre már nem válaszoltam, inkább csak ki kapcsoltam a telefonom és próbáltam fel dolgozni mi történt.
Hogy egyáltalán ki ez, és miért akkar engem. De azt tudom ha mégegyszer bántani merészeli Ollie-t én, én esküszöm hogy nagyon meg bánja.Sziasztok! Meg is hoztam a következő részt. Remélem tetszik.
Tiktok: forma1_wp16
YOU ARE READING
Út Ami Hozád Vezet
FanfictionA lány úgy dönt hogy el kíséri Jak Crawford-ot a testvérét a 2022-es összes futamára és majd jól el szórakozik de ez nem így alakult mert meg ismert egy számára idegesítő de aranyos srácot!!! ‼️A story kitalált pár valós eseményel‼️ ‼️BEFEJEZETT‼️