"Something so strange
Hard to define"Steve odadın içinde volta atarak sinirini çıkarmamak için kendini tutmaya çalışıyordu.
Hayatının ortasına çat diye giren bir kadına aşık olduktan sonra terk edilmişti.
Alissa için hayatının aşkı olduğunu düşünmüştü. Rüyasında onu görüyordu.
Onunla evlendiğini, çocukları olduğunu görüyordu. Birlikte ömürlerini geçirdiklerini.
Ama bunlar rüyadan kabusa çevrilmişti. Alissa onu terk etmişti. Düğün gününde.
Parmağındaki yüzüğe bir bakış attı ve daha sonra sinirinden gülmeye başladı.
"Peggy gibi olmayacağını biliyordum"
Natasha onun karşısındaki koltukta telefondan biri ile konuşuyordu. Peggy ismini duyunca başını kaldırdı.
"Ne?" telefonu eli ile kapatarak aşağıya indirdi.
"Kimseyi onun kadar sevemem sanmıştım ve yanılmamışım" steve başını yere eğdi.
"Alissa farklı sandım Natasha" sonra gözlerini arkadaşına çevirdi.
"Beni seviyor sandım" gülerek arkasını döndü.
"Yanılmışım" mırıldandı ve odadan dışarı fırlamadan önce kıza son kez baktı.
Natasha telefonu tekrar kulağına götürdü. Pepper telefonda ağlayarak bir şeyler söylüyordu.
"Bilmiyorum" diye mırıldandı Natasha.
Pepper konuşmaya devam etmek istedi ama Natasha telefonu veda ederek kapattı. Herkes şuan ona yüklenmişti.
Derin bir nefes aldı ve oturduğu yerden kalktı. Alissa, aralarında ne olursa olsun ona sırrını anlatmıştı.
Natasha ne kadar sürecekti bilmiyordu ama arkadaşının sırrını saklamak zorundaydı.
°
Alissa, tony'ye valiz taşıması konusunda yardım etti ve geçici evlerine girdiler. Tony kendini koltuğa attı ve başını geri yatırdı.
Yol boyunca arkadaşına attığı kazığı düşünüyordu. Steve ile diğerlerinden daha yakındı.
Onunla her şeyi paylaşır, yardım ister ve onu önemserdi. Herkes gitse steve kalırdı. Ama Tony onu bırakmıştı.
Arkadaşının sevgilisini hatta nişanlısını çalmıştı. Şimdi gece yarısı ormanlık bir yerde bir kulübede geceyi geçiriyorlardı.
Onun yerine Alissa steve ile şuan New York ta evlerinde olabilirdi. Ama olmadılar. Tony yüzünden. Tony pepper'a evlenme teklifi edebilirdi.
Ama edemedi Alissa yüzünden. İkisi de birbirine kurban gitmişti. Alissa üzerinde siyah geniş bir bluz ile içeri girdi.
Beline gelen saçları şimdi omuzlarındaydı. Tony kızı görünce düşüncelerinden sıyrıldı ve gülümsedi.
"Saçların çok yağlı gözüküyor" Alissa güldü.
"Saçıma bir sürü şey yaptılar" Bunu söyleyince kendini biraz suçlu hissetti.
"Sence yanlış mı yaptık Tony?" adamın yanına uzandı ve onun kolunun altından geçip göğsüne yattı.
Tony kızın saçları ile oynarken yüzü ifadesiz bir hal aldı. Derin düşüncelere daldı.
"Bilmiyorum" Alissa başını kaldırıp ona baktı. Tony ifadesiz bir surat ile karşıya bakıyordu.
"Ama senden uzak kalamıyorum" kıza bakmak için başını eğdi. Alissa gülümsedi.
"Bende senden uzak kalamıyorum" Tony kızın başının üstünü öptü.
Ne yapacaklardı nerede kalacaklardı. İçeri ne olacaklardı. Arkadaşları.
İkiside hiç bir şey bilmiyordu. Sadece şimdi burada birbirlerinin yanında kalmak istediler.
Alissa ve Tony hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce steve haklı mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Million Dolar Man - Tony Stark / Steve Rogers
FanficTony ve Steve bir kız için kendilerinden ödün verseydi ne olurdu? #1 Iron Man #1 avengers #1 steve rogers