BELA GRUBU 1.BÖLÜM"Anne ben geldim"
Evden ses gelmedi bi anlık korktum sonra içeri adımımı attığım anda salondan bir ses geldi."Buse hemen yukarı çıkıp kendine bir okul bul kızım son 3 gün kaldı"
Herzamanki annem,annem benle son 1 haftadır aynı konuyu konuşuyor artık bıkkın bir halde istemeye istemeye yukarı çıktım bilgisayarı açtım ve aramaya başladım1 SAAT SONRA
"Aaa eves sonunda ne kadar güzel biryer kesin olarak buraya gitmeliyim! İsmi neymiş? ATEŞ KOLEJİ güzel biryere benziyor"
İsmi tanıdık geldi biraz düşündüm hatırlamaya çalıştım tanıdık geliyor ama bi türlü bulamıyordum en sonunda pes ettim ve aşağı annemin yanına doğru ilerledim."Buse buldunmu kızım?"
"Evet anne buldum!"
Annemle oturup konuştuk ve o okula gitmeye karar verdik.Ertesi gün kaydı yaptırdık ve eve döner dönmez hemen uyudum.
ERTESİ GÜN OKUL SABAHI
Alarmın sesiyle uyandım aşağı indim ve babam babam yoktu? Heryere baktım yoktu 3 gündür yoktu? Anneme söyleyecektim ama zamanım yoktu annemi öpüp hızlıca çantamı alıp kulaklığımı takıp yola çıktım.Okula vardım okul fotoğraftaki gibi kocaman siyah ve sapsarı tam istediğim hayallerimdeki okul kulaklığımı çıkarıp hızla bana verilen kâğıda göre sınıfımı aramaya başladım.
Sonra tam o anda önüme bakmadığım için birine çarptım ama gerçekten bayağı bir sert çarpmıştım.
"Önüne baksana körmüsün?"
Tam çocuğa bakıcakken bide ne göreyim ben ozan ateşe çarpmışım ünlü iş adamı FERHAT ATEŞİN oğluna bu pek umrumda değildi ama çocuk çok yakışıklıydı ve şaşırmıştım öylece çocuğa baktım sonra muhteşem sesiyle bana seslendi ne diyorum ben ya?
"Hey iyimisin kime diyorum ben?"P-pardon özür dilerim çarpmak istememiştim"
Sonra çocuk bana bakmadan hızlıca merdivenlerden yukarı çıktı sanki koşuyor gibiydi ama yürüyordu."Hey"
"Heey"
"Of bune ya"
Sonra bana döndü ve dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı.
"Sen neden beni takip ediyorsun hem çarpıyorsun hem de rahat bırakmıyorsun""Sadece tanışmak istiyorum ben BEN BUSE KAYA"
Elimi uzattım bir elime baktı bir bana sonra mutlu olmuş gibi gülümsedi ve elimi tuttu."Ben Ozan Ateş ama daha fazla burda kalırsak derse geç kalıcaz"
"Tamam"
Sonra yürüdük ozanın farklı yere gitmesini beklerken aynı sınıfın önünde durduk ve birbirimize döndük."Senin sınıfın burada mı?"
"Yani evet burası"
"Tamam"
"Tamam"
İçeri girdik derse geç kalmıştık sınıfa girdik ikimizde sınıfın en son sırasına oturduk Ozan 1. Sıra nın en sonunda ben 3.sıranın en sonunda yanında yakın erkek arkadaşı vardı onla konuşuyordu arda ismi arda galiba çünkü Selin ondan bahsetmişti sonra seline döndüm benle konuşuyordu."Ee knk naber?"
"İyi"
"Onu demiyorum şu çocukla neden aynı anda sınıfa girdiniz?"
"Ya sadece koridorda tanıştık selin abartma"
"Tamam sakin ol birşey demedim"
"Tamam"
Dersimize zuhal öğretmengirdi çok tatlı güler yüzlü biriydi nedenini bilmiyorum ama onunla kendimi çok yakın hissettim iyiki öğretmenim olmuş.Sonra okuldan çıktık eve geldik selin bu gece bizde kaldı ve seline ozanla nasıl tanıştık onu anlattım aslında çok yakışıklı biri ama bana bakmaz bile umrunda bile olmam kendi kendime bunu söyleyince daha çok kalbim kırıldı ama biz farklı dünyalardanız galiba hemde çok farklı dünyalardanız....
----
EVET MERHABA NASIL BULDUNUZ İLK BÖLÜMÜ İLK BÖLÜMDEN SIKMAK İSTEMEDİM KISA YAPTIM BİR SONRAKİ BÖLÜMDE KARAKTERLERI SİZLERLE TANIŞTIRICAM VE OLAYLAR GELECEK BÖLÜMLERDE BAŞLAYACAK KİTABIMI OYLAMAYI UNUTMAYIN;)ŞEVVAL GÜVENDİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA GRUBU
Teen Fiction"Gerçek Arkadaşlığı ve Aşkı bulmak herkese zor gelir ama aslında hiç birşey zor değildir sadece çabalamak gerekir"