2 gün sonra yalıya dönmüştük, ve şuan akşamdı ve Afra ve Merti uyutmaya çalışıyorduk.
Seyran="Ferit Afrayı alıp uyutmaya çalışırmısın."
Ferit="Tamam Sevgilim." dedi ve Afrayı beşikten aldı.
Ferit="Gel babacım, şimdi uyuma zamanı." hem Afrayı uyutmaya çalışıyor hem de resmen kendi uyuyordu gülmemek elde değildi.
Seyran="Ferit Afrayı uyutmaya çalışcam diye kendin uyuyorsun resmen, hadi sen bana ver Afrayı biraz uyu."
Ferit="Olmaz Sevgilim hem bu seferde sen uykusuz kalırsın."
Seyran="Peki o zaman uykun çok gelirse söyle."
Ferit="Tamam söylerim." dedi gülümseyerek, Merti emzirdim ve o uyumuştu ama Afra uyumak bilmiyordu.
Ferit="Seyran gerçekten çok yoruldum biraz sen tutsan."
Seyran="Tamam Ferit ver bana sen uyu."
Ferit="Al bakalım." dedi Afrayı bana vererek. Ferit uyumuştu Afrayı emzirip uyumuştum benimde yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu, uykunun etkisiyle hemen uykuya verdim kendimi.
🌸
Sabah Afra ve Mertin ağlamasıyla gözlerimi açtım.Ferit="Ne oluyo be." dedi gözlerini yavaş yavaş açarak.
Seyran="Tamam annecim geldim, Ferit sen Merti alırmısın ben Afrayı emziriyim."
Ferit="Tamam aşkım alıyim, babacım sende yiyeceksin merak etme."
Halis ağa bize 2 hafta izin vermişti oyüzden kahvaltıya inmiyorduk.
Seyran="Ferit Şefika ablaya söylermisin kahvaltı getirebilir mi diye ben çok acıktım."
Ferit="Tamam aşkım söyliyim hemen." dedi ve Şefika abladan kahvaltıyı istedi.
Afra ve Mert uyumuştu kahvaltımız gelmişti... Biz kahvaltımızı bitirmiştik Afra ve Mert uyuduğu için bizde sarılarak uyuduk...
3 Ay Sonra
Bugün ablamın nişanı vardı, babam Abidin abiyi sevmişti o yüzden izin vermişti.(Seyran için nişan elbisesi bulamadım bu bence çok güzel o yüzden bu kıyafeti beğenmezseniz kendi kafanızdan kurubikirsiniz(: )