0.3

1.6K 34 5
                                    

Medya : Güneş Aklı

Selamlar, önce ki bölümden aklınız karıştı farkındayım ama şunu unutmayın daha 3.bölümdeyiz..
siz mesaji aldınızz! Ayrıcaaa
Bu bölümü ailemden nefret ederek yazdım, zordu.

İyi okumalar💗

Bazen hayatta deriz ki; iyisiyle kötüsüyle kimseye katlanamam ben.. Ama konu aile olunca bir yerde kilitlenip kalırsın.
Bazen seni sevmediklerini düşünürsün, bazen gerçekten de sevmiyorlardır.

Ama ne olursa olsun onlar senin ailendir. Ne kadar birbirinizi sevmeseniz de , ne kadar birbirinizden nefret etseniz de, hayat bir yerde durdurur insani, ölümde.

Hastaneye gelişimizin üzerinden 40-45 dakika geçti. Emir bana oldukça yardım ederken Barış'ta benim kadar çıldırmıştı. Telefonuma gelen bildirimlerin maddi hesabı yoktu.

Ailemizin ünvânı fazla olunca camiaya çoktan yayılmıştı. Herkes instagram gönderilerimin altına yorumlar atıyor, Arıyor veya Sms atarak olayı öğrenmeye çalışıyordu.

Telefonum son model olmasına rağmen fazla kasıntı yaptığı için kullanamıyordum.. Ailemin durumuna gelirsek.. Doktor annem ve kardeşim için kendinizi her şeye hazırlayın demişti. Babam ise yoğun bakım da kontrol altında tutuluyordu.
Yani her an her şey olabilirdi.

Babamın iş arkadaşları geliyor teselli verip gidiyorlardı. Gitmeden önce de "kameramanlar dışarıda durumu onlara bildirmen gerekiyor." Diyorlardı. Küçüklüğümden beri kameralardan hep nefret etmişimdir. O yüzden açıklamayı Twitter ve Instagram sayfam da yapmayı planlıyordum.

İçim ne kadar kan ağlasada, soğuk kanlı biriydim. Ve bu durumda en iyi durumum da bunu dışa yansıtmaktı.

Twitter'dan şöyle bir açıklama yapıp aynısını Instagram'a atıp telefonumu tümünden kapattım.

Selam değerli sosyal medya kullanıcıları. Maalesef gördüğünüz, duyduğumuz haberler asılsız değildir. Annem Merve Aklı, babam Ceyhun Aklı ve Kız kardeşim Aybüke Aklı'nın durumları kritik. Doktorların dediği tek şey; kendinizi her şeye hazırlayın.
Sizden tek isteğim eğer siz de biraz hakkımız varsa helal etmenizdir.
Dualarınıza gerçekten ihtiyacımız vardır. Değerli kamuoyuna sunulur.
-Güneş aklı.

Annem,babam, kardeşim orada yatarken böylece durmak.. dayanılmaz bir şey. Ne yapacağımı bilmiyorum, yorgun hissediyorum. Kolum kıpırdamıyor.. bir yanımda emir var diğer yanımda Barış.

Emir telefona bakıyor ve hissiz gibi duruyor. Barış bana bakıyor ve acımsar bakışlar atıyor.
Ben ne yapıyorum.. bilmiyorum, ben salak gibi oturup bekliyorum.
Telefonumu tekrar açtığımda az da olsa kasılması gitmişti.

WhatsApp'a girip son mesajlara baktım. Genellikle babamın iş arkadaşları geçmiş olsun dileklerini iletmişti.
Ve evet, isimsiz.

İsimsiz; böyle deme lütfen.. (05.26)
İsimsiz; hiçbir şekilde uyuyamıyorum.. Güneş.
(05.26)

İsimsiz; lütfen cevap ver, iyi misin?

Güneş açıklamayı yaptıktan sonra;

İsimsiz; Sosyal medyaya bir süre girme güneş. (06.28)

Güneş- iyi değilim sadece dışarıya yansıtmıyorum çünkü annem bana üzgün olduğunda soğuk kanlı olmalısın derdi ve neden sosyal medyaya girmiyorum?

Batının güneşi | yarı texting +18 (DÜZENLENİYOR!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin