4.

51 7 4
                                    

oy yorum yoksa nah yb var. ama bu bölüm kısacık ne yorumu zaten

Okul normal bir şekilde ilerliyor, ilgi çekici pek bir şey gerçekleşmiyordu günlerdir. Jisung yine insanlarla iletişimini kesmiş, kulaklıklarını takmış, bahçede oturuyordu sessizce. Elindeki deftere bir şeyler karalarkenki odaklanmış çehresi, kısılmış gözleri ve hafif kırışık burnuyla bir yandan da şarkıya mırıldanarak eşlik etmesini sağ tarafındaki banktan izlemek keyif veriyordu Minho'ya. Yan profili çok kusursuzdu Jisung'un, meleksiydi, mükemmeldi... Kendini farketmeden Jisung'a dalmıştı Minho. Arkadaşlarının sohbeti silik bir şekilde kulaklarında tınlıyordu, beynine Jisung'un hafif sesi dışında bir ses ulaşamıyordu o an.

İzlendiğinin farkında olan Jisung ise sevdiği çocuğun onu dikkatle incelemesinden memnundu. Onun da kendisine yavaş yavaş çekildiğini hissediyordu ve bu ânı devam ettirmek için bitmiş olan yazılarının arkasından kağıdın üzerinde kalemini saçma sapan oynatmaya başlamıştı. Minho'nun bakışlarının devam etmesi için gerekeni yapmaya hazırdı ta ki Minho yanındaki çocuk tarafından uyarılıp arkadaş grubundaki sohbete geri dönene kadar. Sinirleri bozulan Jisung kalemin hareketini birden durdurup kağıda bastırdı sertçe. Ucu kırılan kalemi daha da bastırırken birden ortadan ikiye ayrılmasıyla kendine geldi Jisung.

Bir kaç saniye şaşkınca etrafına bakınan Jisung'un gözleri kalemden çıkan sesle ona dönen Minho'nunkilerle çakıştı. Yakalanmanın verdiği hisle hızlıca önüne dönen Minho Jisung'u gülümsetmişti, yüzünde gülümsemeyle yerinden kalkıp sınıfa doğru yol almaya başladı. Sınıfa vardığındaysa elindekini ve defterden kopardığı karalanmış sayfayı sınıfın çöpüne atıp kalem kutusundan yeni bir tane aldı. Defterde üzerinde bir kaç isim olan sayfaya "Seo Changbin" ismini ekleyip defteri kapatarak çantasına koydu.

.

.

.


çooook pardon geç geldi bölüm ve bu aslında yazdığım bölümün. çeyreği falan minnak bir kısmı ama kesip atıyorum hiç kontrol de edemiyorum bu aralar ne bölüm yazabileceğim ne de buraya bakabileceğim bir dönemdeyim bu bölümü de salla bostan yazdım zaten hızlı hızlı öylesine çok pardon sonraki bölümü uzun uzun dikkatle yazarım hadi iyi günler

ssick *minsung! -ara verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin