BÖLÜM 9

219 32 12
                                    

Emanemane(ne yazım be abi/abla)

Ertesi gün kalktığımda evde Minho yoktu. Nerede acaba? Herneyse, diyip mutfağa gittim. Meğersem mutfaktaymış.

Minho;
Oo Hanji'm erken kalkmış.

Han;
Saat kaç ki?

Minho;
Bilmem, telefondan saate bak.

Han;
Hmm şey, telefon nerde?

Ardından Minho biraz düşündü ve gülümseyerek "arka cebimdeydi, pantolonumun." dedi.

Han;
Şey tamam, bana verebilir misin?

Minho;
Ne yazık ki, ellerim kirli senin alman lazim.

Ardından biraz öksürdüm, ne bileyim beklemiyordum. Yavaşça elimi arka cebine soktum. Has s!ktir, telefon o değil diğer cepteymiş. Elimi çektim.

Minho;
Neden telefonu almadın?

Han;
O cepte değilmiş, kusura bakma.

Sonra elimi diğer cebe soktum. Telefon orda da değildi! Hafif bir sinirle "Ya! Minho şu telefon nerde?" diye söylendim.

Minho;
Aa pardon , telefon salondaydı.

Bunu dedikten sonra gülümsedi. Neydi bu? Bilerek mi? Umarım cidden unutmuştur.

Salona gittiğimde telefon oradaydı. Şükürler olsun! Saat 09.27'ydi.

Minho;
Güzelim! Saat kaç?

Han;
09.27! Öhm Yani! Öyle hitap etme! Ayrıca senden kurtulmama son 5 gün! Bugünü de sayarsak..

Ardından mutfağa doğru tekrar ilerledim. Daha deminki Minho'dan eser yoktu.. Onu azda olsa mutlu etmek için koluna girdim.

Han;
Linos, yardım edeyim mii?

Ardından Minho cevap vermeden kolunu geri çekerek benim elimden kurtuldu. Sonrasında elini kurutarak ön cebinden benim telefonumu çıkardı ve bana uzattı.

Minho;
Han...

Han mi? HanJi'm diyordu. Ne oldu acaba?

Han;
Efendim Linos?

Minho;
Al telefonun.

Han;
Teşe-

Sonrasında tekrar domatesleri alıp dilim dilim doğrarken konuşarak lafımı kesti.

Minho;
Gidebilirsin..

Han;
Ned-

Minho;
Neden mi? Han ordan bakınca aptala mi benziyorum? Burdan gitmek için gün sayıyorsun! Benden kurtulmak için.. Sonra "Linos" diyorsun. Kafam allak bullak oldu sayende!Güvenlik şuan iyi, Bob'da iyi. Hatta beni tutuklayadabilirsin..

Han;
Ama en az 27 yı-

Minho;
Biliyorum 27 yıl veya daha fazla hapiste duracağım ama iki isteğim var. Biri Bob'a göz kulak ol diğeri ise sadece şuan gitmeni istiyorum giderken Bob'u da al...

Neler oluyordu!? Rüyada falan miyim? Bundan olsa olsa kâbus olurdu aslında..

Han;
Özür di-

Minho;
Han sadece g-

Han;
Tamam özür dilerim di-

Minho;
Han! Sana gitmeni söyledim! Görmek istemiyorum seni! Seni göreceğime 27 yıl boyunca hapiste çürürüm daha iyi!

Etraf sadece sessizdi.. Ben susmustum  ama bu isteyerek yapılan bir suskunluk değildi... Konuşursam ya göz yaşlarım akacak ya da verdiğim tepki yüzünden alacağım cevapları suskunlaştiracakti beni..... Kolay kolay ağlamazdım , ağlayamazdım ama cidden bu... benim için bile ağırdı..

Ardından sadece yavaş adımlarla odama gittim.. Yani Minho'nun bana ayirdigi odaya...

Artik ben ve Lee aynı evde olmayacaktık.. Artık kimsenin HanJi veya Güzelim iltifatlarini duyamayacaktim.... Sadece yalnızlık Bob'u da büyük ihtimalle Seung'a verecektim çünkü tek başıma çocuk bakamazdim..

Emanemanemane
Aga bildirim verirmisinizzz!? Ayrıca eğer instada yazmamı istediğiniz bir pov/fic varsa beni etiketleyin bakarım.
Ig: knk._.priwbu

Düşman mı kalacağız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin