LEE KNOW'UN AĞZINDAN;
Bugün grup olarak bir etkinliğe davetliyiz. Şirkete gideceğiz ama önce Jisung'u uyandırayım o uyandıktan sonra işim kolay hem zor kalkacak kimse kalmıyor hem de jisung benim yerime hepsini uyandırıyor...
Felix çoktan kalkmış ve sofrayı hazırlıyor, sofra hazırlamak fobilerimden biri bu yüzden onu görmezden geliyorum.
Yatak odasına baktığımda jisung'un uyandığını ve kendi kendine konuştuğunu gördüm kulak kabartmaya gerek yoktu sesi evin bahçesinden bile duyulurdu.
"Ne var şu etkinlik olmasaydı. Bugün benim şaka günümdü. İçine ettiler. Benim stajyerlerle işim ne!? "
Changbin'de kafasını yastığa gömmüş ve jisung'a susmasını yoksa kaslarının gazabına uğrayacağını söylüyor.
"Jisung n'oldu!?"
"Duydun zaten dediklerimi anlatmaya gerek var mı!?"
"Pekii..."
-Anladığım kadarıyla bugün Han'dan yardım almak kötü bir fikir-
Herkesi kaldırdıktan sonra uzun bir kahvaltı yapıp televizyonun başına geçtik. Etkinliğe iki saat kala hepimiz odalarımızda hazırlanıyorduk..
Hazırlanıp arabalara bindik. Han'ın yüzü hâlâ aynıydı; kızgın ve çirkin bir şekilde duruyordu. Belki neşelenir diye;
"Peçete ister misin Jisung?"
"Dikkat et o peçete bir yerine girmesin Lee Minho!"
Gerçekten kızgındı, bugün ekibe büyük ve eğlenceli bir şeyler hazırladığını biliyordum ama bu derece kızacağı aklımın ucuna dahi gelmezdi.
Şirkete geldiğimizde PD bizi çağırıp bugün her şey istediği gibi giderse bize sürprizi olacağını söyledi. Salona geçip yerlerimize oturduk. 2 stajyeri izledikten sonra Jisung lavobaya gideceğini söyleyip salondan çıktı. Han haklıydı çok sıkıcı geçiyordu, son stajyere kadar...
Changbin "Kız konser gibi performans hazırlamış yok artık!"
Chan " Yeni nesil stajyerler çok özgüvenli..."
Jeongin " Changbin hyung bak! sana rakip çıktı rapi ne kadar hızlı söyledi!"
Changbin göz devirdi. Hepimiz dikkat kesilmiştik.
Performansı bitirdiğinde Jeongin ayağı kalktı alkışlamaya yeltendi ama kimseden ses çıkmayınca garipseyerek geri oturdu
Sanırım PD yardım almasını beğenmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9 NUMARA -SKZ-
Fanfiction"Ağaç kurumuş muydu? Kelebek ölmüş müydü? İnsanlar artık zamanın kıymetini biliyor muydu? Anne yavrusunu daha kucağına bile alamadan kaybetmiş miydi? Artık deniz kurumuş gökyüzü de kararmış mıydı? "